مراسم بزرگداشت سردار «منصوری» در مشهد برگزار شد

آئین بزرگداشت چهلمین روز درگذشت سردار «قدرت‌الله منصوری» فرمانده فقید قرارگاه منطقه­‌ای ثامن الائمه (ع) سپاه پاسداران با حضور سردار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲ - 28January 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، به مناسبت فرارسیدن چهلمین روز درگذشت سردار سرتیپ پاسدار «قدرت الله منصوری» فرمانده قرارگاه منطقه­‌ای ثامن‌­الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران، مراسم بزرگداشتی با حضور سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، اعضای شورای تأمین استان خراسان رضوی و پیشکسوتان دفاع مقدس شامگاه دوشنبه (هشتم بهمن ماه) در مجتمع فرهنگی آیه‌­ها برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین «محمدحسین محرابی» از اساتید حوزه در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار «منصوری» اظهار داشت: سپاه پاسدارن یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است. اگر روزی دستاوردهای سپاه پاسداران نیز برشمرده شود به نتایج ارزشمندی خواهیم رسید. بسیج به عنوان شجره طیبه یکی از دستاوردهای سپاه پاسداران است.

وی افزود: پیروزی­‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بخش اعظمش مرهون پاسداران، بسیجیان و روحیه ایثار و شهادت طلبی این عزیزان است. سپاه در موفقیت این انقلاب در عرصه­‌های گوناگون نقش تعیین کننده‌ای داشته است.

محرابی خاطر نشان کرد: سردار «منصوری» یکی از افتخار آفرینان این میدان است. هر چند ما و اطرافیان این سردار سپاه اسلام به دلیل ارتباط نزدیکی که با او داشتیم نتوانیم اخلاص و تلاش و مجاهدت او را بیان کنیم؛ اما در آینده ایثارگری و رشادت‌­های این سردار سرافراز اسلام را باید در صفحات تاریخ جستجو کرد.

وی در پایان گفت: به دلایل قانونی کسانی که در راه خدا مجاهدت کردند و توفیق شهادت را نداشتند و از بین ما رفتند شاید نام شهید بر آنها اطلاق نشود؛ ا‌ما اجر شهید را خواهند داشت. همه ما باید در ادامه مسیری که سردارانی همچون سردار «منصوری» پیمودند حرکت کنیم و وظایف خود را انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار