فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

کلنگ‌زنی پروژه آبرسانی به ۱۰۰ روستا با مشارکت سپاه

«حمید خرمدل» از افتتاح و کلنگ‌زنی یک هزار و ۲۵ پروژه به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: از مهم‌ترین این پروژه‌ها می‌توان به کلنگ‌زنی پروژه آبرسانی به ۱۰۰ روستای شهرستان «باشت» با اعتبار حدود ۱۸ میلیارد تومان با مشارکت سپاه اشاره کرد.
کد خبر: ۳۳۰۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ - 29January 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «حمید خرمدل» فرمانده سپاه «فتح» کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز (سه‌شنبه) در نشست با خبرنگاران، با بیان اینکه انقلاب ما با وجود همه سنگ‌اندازی‌های دشمنان به ۴۰ سالگی خود رسیده است، اظهار داشت: خدماتی که در طی این ۴۰ سال ارائه شده است به هیچ عنوان قابل قیاس با گذشته نیست.

وی افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز خدمات زیادی در حوزه‌های مختلف به ویژه پس از سفر مقام معظم رهبری به این استان ارائه شده است که در مقایسه با قبل از انقلاب تحولات بزرگی محسوب می‌شود.

«خرمدل» به برنامه‌های دهه فجر امسال داشت و بیان کرد: یک هزار و ۲۵ پروژه به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کلنگ‌زنی پروژه آبرسانی به ۱۰۰ روستای شهرستان «باشت» با اعتبار حدود ۱۸ میلیارد تومان با مشارکت سپاه اشاره کرد.

وی برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال در استان کهگیلویه و بویر احمد عنوان و بیان کرد: در این نمایشگاه دستاورد‌های امنیتی و دفاعی، سازندگی و خدمات‌رسانی و دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد گفت: رژه خودرویی، راه‌اندازی نهضت روشنگری در جهت تبیین خدمات انقلاب اسلامی، برگزاری یادواره شهدای محله و برگزاری کارگاه‌های آسیب‌شناسی اجتماعی از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال است.

«خرمدل» در بخش دیگری از سخنان خود، سیاست‌زدگی و قوم‌گرایی را از مهم‌ترین معضلات استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: در راستای تلطیف فضای ملتهب استان، روز یازدهم بهمن‌ماه همایشی با عنوان «همدلی در سایه‌سار چله عزت» با حضور همه مسئولان استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار