بازدید وزیر دفاع از نمایشگاه دستاورد‌های صنایع دریایی در یزد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با حضور در صنایع دریایی شهید مقدم یزد، از نمایشگاه دستاورد‌های تحقیقاتی سازمان صنایع دریایی بازدید کرد.
کد خبر: ۳۳۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ - 29January 2019

وزیر دفاع از نمایشگاه دستاورد‌های صنایع دریایی در یزد بازدید کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های سازمان صنایع دریایی که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برپا شده است، از فناوری‌های پیشرفته دریایی در حوزه‌های پدافند دریایی، قوای محرکه، انتقال قدرت و رانش دریایی، بومی‌سازی واترجت، شناور‌های سطحی با ظرفیت‌های متفاوت، شناور‌های تندرو، شناور‌های اثر سطحی و مرکز نوآوری دریایی و سرای نخبگان دریایی بازدید کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در ادامه با حضور در جمع کارکنان صنایع دریایی شهید مقدم یزد تلاش‌ها و مجاهدت‌های متخصصان این صنعت را نویدبخش و امیدآفرین دانست و افزود: به کوری چشم بدخواهان این ملت و نظام اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با همت مردم و رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی و عنایات خداوند متعال با هرچه باشکوه‌تر برگزار خواهد شد.

سرتیپ حاتمی در ادامه با اشاره به دشمنی‌های مستمر نظام سلطه و در رأس آن‌ها شیطان بزرگ آمریکا گفت: بر اساس اسناد متقن بیش از 500 هزار نفر از مردم سوریه کشته و زخمی شده‌اند و حدود 10 میلیون نفر نیز آواره و بی‌خانمان شدند که این نمونه کوچکی از روح استکباری و ضد انسانی حامیان حقوق بشر در جهان است.

امیر حاتمی در پایان با اشاره به ایستادگی، مقاومت و بصیرت انقلابی و ولایت‌پذیری ملت بزرگ ایران اسلامی اظهار امیدواری کرد که نظام اسلامی با قدرت و شکوه هرچه بیشتر به سمت پیشرفت و تعالی و فتح قله‌های افتخار پیش برود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار