مدیر نمایندگی آستان قدس خراسان شمالی:

29 پروژه در خراسان شمالی با همکاری آستان قدس رضوی به بهره‌برداری می رسد

مدیر نمایندگی آستان قدس خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تعداد 29 پروژه در استان با همکاری آستان قدس رضوی به بهره‌برداری می رسد.
کد خبر: ۳۳۰۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱ - 29January 2019

29 پروژه در خراسان شمالی با همکاری آستان قدس رضوی به بهره برداری می رسدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خراسان شمالی، «محمد اکبرزاده» مدیر نمایندگی آستان قدس خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: پیشرفت در زمینه های سیاسی و بین المللی در طول این چهل سال ثمره فداکاری شهدا و ایثارگران است و هدف آستان قدس رضوی نیز ترویج روحیه فداکاری، جهادی و انقلابی در بین مردم در راستای خدمت رسانی به محرومین است.

اکبرزاده عنوان کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تعداد 29 پروژه در استان با همکاری آستان قدس رضوی به بهره برداری می رسد که سهم آستان قدس رضوی حدود 13 میلیارد ریال است.

مدیر نمایندگی آستان قدس خراسان شمالی با اشاره به راه اندازی سامانه خادمیاری گفت: در خراسان شمالی تاکنون چهار هزار و 702 نفر شناسایی شده اند که 2 هزار و 500 نفر آن ها مورد تأیید آستان قدس قرار گرفتند.

وی در ادامه از اعزام 6 هزار زیارت اولی از خراسان شمالی به مشهد مقدس خبر داد و گفت: این افراد از خانواده های محروم و بالای 40 سال هستند، همچنین 250 زوج جوان را نیز به زیارت حرم مطهر رضوی اعزام کردیم.

اکبرزاده در پایان توزیع 19 تن گوشت در بین محرومین، توزیع 15 هزار بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان محروم و بی بضاعت، توزیع تغذیه در بین 2 هزار و 200 دانش آموزانی که دچار سو تغذیه بودند، توزیع 7 هزار و 500 تغذیه رایگان در مدارس روستاهای محروم به کمک قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان، اعطای وام جهت کمک هزینه سفر مشهد مقدس به نیازمندان، اعطای وام جهت خرید وسایل منزل به زوج های نیازمند، اعطای وام به جوانان جهت ایجاد کسب و کار، معرفی بیمارن محروم به بیمارستان امام رضا (ع) و رضوی در مشهد مقدس جهت درمان رایگان را از جمله اقدامات و فعالیت های نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی خواند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار