تأکیدات شهدای خراسان رضوی به حفظ انقلاب اسلامی؛

مبادا ناخواسته از راه انقلاب منحرف شوید/ نگذارید انقلاب را به اسم انقلاب تضعیف کنند

شهید «اسماعیل علیزاده» در فرازی از وصیت­‌نامه خود آورده است: ملت عزیز! مبادا ناخواسته از راه انقلاب منحرف شوید و از فرمان امام سرپیچی کنید. مبادا اگر در بین شما منافق پیدا شد و خواست تفرقه ایجاد کند از حقتان دفاع نکنید. شما هستید که باید از انقلاب محافظت کنید و با کفار بجنگید.
کد خبر: ۳۳۰۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۵ - 02February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، شهدا به عنوان مهمترین سرمایه­‌های انقلاب اسلامی که جان خود را در راه اعتلای کلمه الله فدا کردند در وصایای خود همواره اقشار مختلف مردم را به ضرورت پاسداری از آرمان­‌های انقلاب که ریشه در ارزش‌­های اسلامی و انسانی دارد رهنمون می­‌شدند.

به مناسبت فرارسیدن چهلمین فجر انقلاب اسلامی به فرازهایی از وصایای شهدای استان خراسان رضوی که حفظ انقلاب را یک اصل دانستند؛ اشاره خواهیم داشت.

شهید «علی‌­اکبر سلیمانی»: امت حزب الله! هماهنگ با امام عزیز باشید و با قدرت تمام، از این انقلاب اسلامی حمایت کنید. در مقابل سختی‌­ها و مشکلات استقامت کنید. همانا خداوند صابرین را دوست دارد.

شهید «اسماعیل علیزاده»: ملت عزیز! مبادا ناخواسته از راه انقلاب منحرف شوید، و از فرمان امام سرپیچی کنید. مبادا اگر در بین شما منافق پیدا شد و خواست تفرقه ایجاد کند، از حقتان دفاع نکنید. شما هستید که باید از انقلاب محافظت کنید و با کفار بجنگید.

شهید «علی‌­اصغر کابلی»: ملت شریف و شهیدپرور ایران! هیچ وقت دست از حمایت رهبری و ولایت فقیه بر ندارید و همیشه به دنبال خط اصیل اسلام و خط رهبری باشید، و نگذارید که دستاوردهای انقلاب اسلامی از بین برود.

شهید «محمدرضا محمدیان»: ای ملت شهیدپرور ایران! دست ضد انقلاب را به هر نحوی که خواست ضربه به انقلاب بزند، قطع کنید. بیدار باشید. نگذارید به اسم انقلاب، انقلاب را و به اسم اسلام، اسلام را تضعیف کنند. اگر با هم باشید و خدا را یاری دهید و اندوهی به دل راه ندهید، هیچ قدرتی نمی­‌تواند شما را شکست دهد.

­ شهید «سیدصادق موسوی­‌پور»: ای خواهران و برادران! شما با دادن هزاران کشته و زخمی، این انقلاب را پیروز کرده‌­اید. مواظب باشید که گروهک‌­ها، انقلاب شما را لوث نکنند.

شهید «ابوالقاسم آژند هاشمی»: ملت ایران، باید بداند که پس از 1400 سال، اینک زمینه‌­ی حکومت اسلامی فراهم شده است. ملت، باید پشتیبان حکومت باشد، که حکومت همان انقلاب و انقلاب همان ملت است.

شهید «براتعلی جلالی»: ای ملت قهرمان­‌پرور! این انقلاب را که با خون هزاران شهید، به دست آورده‌­ایم باید با خون خود حفظ کرد. این انقلاب، به منزله محصولی است که با خون هزاران شهید آبیاری شده و اکنون وقت درو کردن آن محصول است. نکند خدای نکرده، دست از آن بکشیم.

شهید «محمدباقر جوادی»: مردم حزب الله! نگذارید منافقین با لباس شخصیت­‌های مملکت به انقلاب عزیزتان ضربه بزنند؛ چون اکثر منافقین خودشان را خوب جلوه داده و با لباس شخصیت­‌های مملکت، از پشت به اسلام خنجر می‌­زنند.

شهید «احمدرضا حسین‌­زاده»: دوستان عزیز! امروز انقلاب ما بیش از هر چیز احتیاج به نیرو دارد، البته نیروی فکری و رزمی با هم. اگر اینها با هم باشند می‌­توانیم ریشه­‌ی تمام ابرقدرت­ها را نابود کنیم، ولی اگر بین این دو نیرو اختلاف بیفتد، عوض ابرقدرت‌ها، خودمان نابود خواهیم شد.

شهید «ابوالفضل رفیعی سیج»: ملت ایران به دنیا ثابت کرده که پای­بند عقاید مذهبی بوده و اطاعت از ولایت فقیه را وظیفه شرعی خود می‌داند، به آن­ها را ارج می­‌نهد و از آن پیروی می­‌کند. همین اتحاد کلمه و پیروی از اندیشه‌­های امام امت بود که انقلاب اسلامی ملت ما را بین انقلاب­‌های جهان، نمونه مردم جهان قرار داده است.

شهید «سیدمحمد پورتقی»: از ملت ایران می­‌خواهم که کوچک­ترین غفلتی در اطاعت از اوامر امام ننمایند و بدانند که پیروزی از آن ماست. با چنگ و دندادن از این انقلاب و جمهوری اسلامی دفاع کنند و همیشه در صحنه حاضر باشند و نگذارند که بی‌خدایان و منافقین، آبرو و حیثیت جمهوری اسلامی را لکه‌­دار نمایند.»

شهید «مهدی صبوری‌­پوربابادی»: با مخالفین انقلاب اسلامی هیچ­گونه سازش و صمیمیت نداشته باشید که خطری بزرگ است. بدانید که تمام شهدای ما برای همین انقلاب اسلامی و برپایی حکومت اسلامی و قانون­‌الله، جان خود را فدا کردند.

شهید «صفرعلی رضایی»: وصیت من به امت حزب‌الله و همیشه در صحنه این است که انقلاب برای تداوم احتیاج به همکاری شما دارد. همان‌طور که تا به حال از جان و مال خود در راه اسلام و انقلاب گذشتید، باید تحمل و صبر بیشتری داشته باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها