جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

12 میلیارد کالای قاچاق با رد رشوه 200 میلیونی توقیف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف 12 میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان دیلم و رد رشوه 200 میلیون ریالی خبر داد.
کد خبر: ۳۳۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲ - 05November 2014

12 میلیارد کالای قاچاق با رد رشوه 200 میلیونی توقیف شد

به گزارش دفاع پرس، سرهنگ " علیرضا رزمی" جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر  در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری مرکزی و یگان امداد و پلیس اطلاعات شهرستان دیلم پس از کسب خبر از تراتزیت کالا با کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان 3 دستگاه تریلی حامل باطری خودرو و قاشق و چنگال قاچاق که در حال ورود به شهر دیلم بودند را متوقف کردند.

وی بیان کرد: رانندگان دو تریلی با رویت توقیف تریلی اول توسط پلیس قبل از رسیدن به ماموران، جاده را دور زده و به سمت گناوه حرکت کردند که بلافاصله توسط ماموران یگان امداد و پلیس اطلاعات تعقیب شدند که در بین راه به ماموران پیشنهاد 200میلیون ریال داده شد که ماموران با امتناء از گرفتن رشوه در صدد توقیف انان برآمدند.
 
جانشین فرماندهی انتظامی استان در ادامه افزود: قاچاقچیان که با سر سختی و عدم قبول رشوه ماموران رو به رو می شوند اقدام به حرکات مارپیچ در جاده نموده و قصد واژگون نمودن خودروی پلیس را داشتند که در کار خود ناکام و سرانجام یکی دیگر از خودروها در ورودی شهر امام حسن(ع) متوقف شد.

سرهنگ رزمی ادامه داد: راننده تریلی سوم با دیدن صحنه از جاده اصلی به فرعی تغییر مسیر داده و با توجه به باریک بودن جاده و سد نمودن راه ماموران قصد فرار داشته که با تیر اندازی هوایی متوقف و هر سه دستگاه خودرو به پلیس مبارزه با قاچاق منتقل شدند که در بازرسی از  تریلی هاتعداد4445عدد باطری خارجی خودرو و 1122بسته قاشق و چنگال قاچاق فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف و ضبط شد.

رزمی تصریح کرد: ارزش ریالی کالاهای مکشوفه 12 میلیارد ریال برآورد شده است که در این رابطه 3 نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار