امام جمعه بروجرد:

عمل به دستورات قرآن موجب حل بسیاری از مشکلات می‌شود

حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» گفت: قرآن کریم به همه زاویه‌های زندگی انسان توجه ویژه‌ای دارد و با عمل به دستورات آن، بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.
کد خبر: ۳۳۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰ - 30January 2019

با عمل به دستورات قرآن بسیاری از مشکلات برطرف می شود

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد، ظهر امروز (چهارشنبه) در مراسم اختتامییه مسابقات قرآن و عترت که در این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: قرآن نوری است که راه سعادت را به انسان نشان می‌دهد و باید تلاش کنیم تا از قرآن بیشتر بهره ببریم.

وی با بیان اینکه اگر اعتقاد و اخلاق انسان‌ها قرآنی شود، این همه مشکل نداریم، گفت: قرآن کریم به همه زاویه‌های زندگی انسان توجه ویژه‌ای دارد و با عمل به دستورات قرآن بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

امام جمعه بروجرد افزود: زندگی ما زمانی قرآنی خواهد شد که همه اخلاق و رفتار ما قرآنی باشد و در بخش‌های مختلف زندگی، از قرآن این کتاب آسمانی بهره ببریم.

وی با بیان اینکه در بروجرد یک سالن چند هزار نفری وجود ندارد که این‌گونه برنامه‌ها و مراسمات در آن برگزار شود، تصریح کرد: اگر یک سالن بزرگ برای بر گزاری این‌گونه جشنواره‌ها در شهرستان بروجرد وجود داشت، افراد بیشتری می‌توانستند در این برنامه شرکت کنند و از آن استفاده کنند.

در ادامه «منصور احمدی» معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی و هنری حوزه قرآن استان لرستان جزو فعالیت‌های برتر کشور و برگزاری هفت دوره نمایشگاه و کارگاه‌های تخصصی بخشی از این برنامه است.

وی با بیان اینکه در این دوره ۱۴ جشنواره مختلف قرآنی و هنری در استان لرستان برگزار شد و بیش از ۲ هزار اثر متفاوت به دبیرخانه ارسال شد، گفت: آثار ارسال‌شده توسط دبیران مورد ارزیابی قرار گرفت و امروز از تعدادی از برگزیدگان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار