سرهنگ پاشاپور در گفت‌وگو با دفاع پرس خبر داد؛

نمایش دستاوردهای نیروی زمینی ارتش در نمایشگاه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

رییس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دستاوردهای نزاجا در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۳۳۰۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱ - 30January 2019

نمایش دستاوردهای چهار دهه انقلاب در نمایشگاه انقلاب اسلامی و دفاع مقدسسرهنگ «ابراهیم پاشاپور» رییس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با بیان اینکه به کوری چشم دشمنان نمایشگاه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری است، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه هشت غرفه توسط نیروی زمینی ارتش برپا شده است که ۱۵ قسمت از مجموعه نیروی زمینی شرکت کردند.

پاشاپور خاطرنشان کرد: همکارانم در هوانیروز در حوزه صنایع دفاعی در این نمایشگاه غرفه دارند و حوزه سازندگی و محرومیت‎زدایی معاونت مهندسی، اداره بهداشت و درمان ارتش و قرارگاه پاکسازی مین در مناطق مرزی هم در این نمایشگاه حضور دارند. این قرارگاه بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های آلوده به مین را پاکسازی کرده است.

رییس سازمان ایثارگران نزاجا ادامه داد: همچنین در این نمایشگاه جهاد خودکفایی ارتش به همراه مرکز تحقیقات، بهینه‎سازی و نوسازی شهید زرهرن، معاونت فاوا، حوزه تربیت آموزش ارتش به همراه دانشگاه امام علی (ع)، مرکز آموزش مخابرات، حوزه دیپلماسی دفاعی و حوزه اقتدار و امنیت هم حضور دارند.

وی افزود: سازمان عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در حوزه فرهنگ و معنویت حضور دارند و در حوزه ایثار و مقاومت سازمان ایثارگران متولی این امر است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار