جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج):

انسجام ملی مهمترین مؤلفه قدرت ایران است

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) گفت: قدرت‌های اصلی کشور، انسجام ملی و وحدت بین اقشار، احزاب و گروه‌های سیاسی بوده و این انسجام ملی، دشمن را عصبانی کرده است.
کد خبر: ۳۳۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰ - 31January 2019

انسجام ملی مهم‌ترین مؤلفه قدرت ایران استبه گزارش دفاع پرس از سمنان، سرهنگ «منصور شوقانی» جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان امروز در همایش نقش اصناف و بازاریان در دوران انقلاب اسلامی که با حضور اصناف و بازاریان در شبستان اعظم آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار شد، با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای تضعیف انقلاب و کشور اظهار داشت: در 40 سالگی انقلاب اسلامی، مسأله‌ای که دشمنان روی آن متمرکز شده‌اند تا مانع برگزاری جشن انقلاب شوند، دستاوردهایی است که ارکان و مبانی انقلاب داشتند.

وی به چهار مؤلفه قدرت انقلاب که همواره مورد هدف دشمن بوده، اشاره کرد و گفت: از قدرت‌های اصلی کشور، انسجام ملی و وحدت بین اقشار، احزاب و گروه‌های سیاسی بوده و انسجام ملی دشمن را عصبانی کرده است.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از قدرت‌های دیگر نظام اسلامی را قدرت منطقه‌ای و نفوذ بین مردم دانست و گفت: نفوذ منطقه‌ای از دستاوردهای نظام مقدس اسلامی است.

شوقانی، افزایش قدرت دفاعی نظام اسلامی را از دیگر مؤلفه‌های قدرت کشور عنوان کرد و افزود: امروز مناطق اطراف کشور با شرایط سختی مواجه هستند و در اطراف کشورمان، بحرانی‌ترین شرایط را از نزدیک می‌بینیم؛ اما کشور ما امن‌ترین نقطه بوده که علاوه بر تجهیزات، اراده مصمم و ایستادگی و مقاومت مردمی در آن دخیل است.

وی به وجود منابع متعدد انرژی در کشور که دشمن را به عصبانیت واداشته است، اشاره و اضافه کرد: مسأله دیگری که دشمن را به کشور حساس کرده، ذخایر، معادن و انرژی است.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به ضرورت خدمت صادقانه به مردم خاطرنشان کرد: امروز برای تقویت انسجام ملی باید خدمات صادقانه به مردم ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار