شهردار تیران و کرون خبر داد؛

کمبود فضای سبز در شهر «تیران و کرون»

شهرداری تیران و کرون گفت: سرانه فضای سبز شهروندان تیران به زیر ۱۰ متر می‌رسد به نوعی که با فقر فضای سبز در محلات مختلف این شهر مواجه هستیم.
کد خبر: ۳۳۰۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ - 31January 2019

کمبود فضای سبز در شهر تیران و کرونبه گزارش دفاع پرس از اصفهان، «امین شکرزاده» شهردار تیران و کرون در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: رویکرد اصلی شهرداری تیران و کرون،‌ رسیدگی به زیبایی و المان‌های شهری است.

وی با اشاره به اینکه روزانه ۲۰ تن زباله جمع آوری می‌کنیم و ۳۳ هزار متر مربع در روز نظافت شهری صورت می گیرد، ادامه داد: به زودی دو پارک با درختان مقام به خشکسالی در تیران احداث می‌شود.

شهرداری تیران و کرون ابراز داشت: ایجاد فضاهای بازی استاندارد و جایگزینی آن با اسباب بازی‌های غیر‌استاندارد و فلزی از دیگر رویکردهای شهرداری تیران است.

وی بیان داشت: ساماندهی تابلوهای شهری، اصلاح و تعویض سرعت‌گیرهای پلاستیکی و جایگزینی طرح استاندارد آن از دیگر اقدامات شهرداری تیران و کرون است.

شکرزاده با اشاره به اینکه سرانه فضای سبز در شهر تیران و کرون به زیر  ۱۰ متر می‌رسد که بدنبال افزایش این سرانه هستیم، اعلام کرد: به دنبال ایجاد زیرساخت هایی برای جذب سرمایه گذار و استفاده از توان بخش خصوصی در حوزه مسائل شهری هستیم.

وی وجود درب‌های سنگی در تیران را جزو المان‌ها و نمادهای گردشگری در تیران و کرون برشمرد و افزود: ایجاد باغ بانوان که یکی از مطالبات اصلی شهروندان تیران و کرون بود را در دستور کار قرار دادیم و به زودی  این باغ برای بهره مندی مردم به بهره برداری می‌رسد.

شهردار تیران و کرون اضافه کرد: ایجاد ستاد باز آفرینی شهری و ساماندهی جاده تیران به رضوانشهر که یکی از جاده‌های خطرناک و پر تصادف بود از دیگر مواردی است که در دستورکار شهرداری تیران قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مشکلات بهداشتی فراوانی در کشتارگاه‌های شهر  تیران داشتیم، تصریح کرد: با همکاری دامپزشکی توانستیم مشکلاتی که در این زمینه وجود داشت را برطرف کنیم و این کشتارگاه‌ها به شرایط مطلوب رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار