معاون فرهنگی جامعه‎المصطفی:

بازنشر کنفرانس زن و مقاومت در سطح بین‎المللی مهم است

حجت‎الاسلام مرادی با بیان اینکه کنفرانس زن و مقاومت اهداف بسیار مهمی را دنبال می‌کند، گفت: باید با زبان هنرمندانه این کنفرانس بازنشر شود.
کد خبر: ۳۳۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳ - 31January 2019

//به گزارش خبرنگار گروه حماسه و جهاد  دفاع پرس، حجت‎الاسلام «حسین مرادی دولت‎آبادی» معاون فرهنگی جامعه‎المصطفی در اولین کنفرانس علمی بین‎المللی زن و مقاومت در اندیشه دانشمندان جهان که امروز پنجشنبه (11 بهمن) برگزار شد، اظهار داشت: این همایش اهداف بسیار مهمی را دنبال می‌کند و قدم خوبی است، اما مساله مهم‌تر بازنشر این کنفرانس است که ما در جامعه‎المصطفی تمام تلاش‌مان را در بازنشر این مراسم با زبان هنرمندانه انجام می‌دهیم.

وی افزود: زنان دنیا تشنه دانستن و کسب فضیلت‌هایی هستند که زنان در مجاهدت‌های انقلاب کسب کردند.

حجت الاسلام مرادی خاطرنشان کرد: زنان فرهیخته امروز پرچم هویت واقعی خویش را به اهتراز درآورده‌اند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم اولین فصلنامه زن و حماسه رونمایی شد. همچنین ۱۴ مقاله برگزیده قرائت و از نویسندگانش تقدیر شد.

اسامی این افراد به شرح زیر است:

ساجده العبد الخانی از عراق مقاله جریان شناسی نهضت‌های اسلامی زنان، هنین هنین وای از میانمار مقاله بررسی روند اوج و فرود نهضت‌های زنان، محمد کمال‎الدین از لبنان مقاله نقش زنان در مقاومت اسلامی، امانی جواد از لبنان مقاله تبیین نقش زنان در روند ظهور و فرهنگ انتظار، محمدحسن محمدی از افغانستان مقاله نقش زنان در جهاد دفاعی،‌ام‎البنین اردکانی فرد از ایران مقاله تبیین نقش موثر زنان در شکل‎گیری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ذاکر حسین از استرالیا نقش زنان در مبارزه با استکبار جهانی، سمیه عویشاوی از ایتالیا مقاله بررسی مقاومت زنان در شکل گیری تمدن نوین اسلامی.

گفتنی است؛ در این مراسم از خانواده شهیدان مدافع حرم گنجی، قربانخانی و موسی رجبی تقدیر شد.

انتهای پیام/131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار