در اولین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

برپایی جشن بزرگ انقلاب اسلامی در مازندران

در اولین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر و آغاز جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با رویکرد «امید اجتماعی» صبح امروز با حضور مردم و مسئولین استان در بوستان ولایت ساری برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ - 01February 2019

برپایی جشن بزرگ انقلاب اسلامی و پیاده روی خانوادگی در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، در اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و آغاز جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با رویکرد «امید اجتماعی» صبح امروز با حضور مردم و مسئولین استان در بوستان ولایت ساری برگزار شد.

این مراسم که با هدف ایجاد نشاط و تندرستی و همچنین ترویج و گسترش ورزش همگانی با مشارکت اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران، صدا و سیما، استانداری، فرمانداری، شهرداری برگزار شد، با طنین الله اکبر لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی گرامی داشته شد.

مراسم جشن بزرگ انقلاب اسلامی که به صورت مستقیم از سیمای مرکز مازندران پخش می شد، با اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی و خوانش سرود انقلاب و تقدیر از برترین های ورزش مازندران همراه بود.

همچنین یکی از بخش های مراسم امروز برپایی نمایشگاه سیار «انقلاب و دفاع مقدس» بود که به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با هدف به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بوستان ولایت ساری برگزار شد.

خاطرنشان می‌شود، این مراسم همزمان در چندین شهر استان با حضور مردم همیشه در صحنه برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار