استاندار خوزستان:

نام شهید بقایی برای همیشه ماندگار خواهد بود

غلامرضا شریعتی گفت: نام شهید بقایی بزرگوار که همیشه به دور از هیاهو و خواسته‌های دنیوی بوده برای همیشه ماندگار خواهد بود.
کد خبر: ۳۳۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ - 01February 2019

نام شهید بقایی برای همیشه ماندگار خواهد بود

به گزارش دفاع پرس از اهواز، یادواره سردار شهید «مجید بقایی» با حضور استاندار خوزستان، فرمانده قرارگاه کربلا، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و جمعی از فرماندهان سپاه شامگاه دیروز (پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه) در قرارگاه کربلا برگزار شد.

استاندار خوزستان در این مراسم اظهار داشت: از مجموعه قرارگاه کربلا و در رأس آن سرباز سرافراز اسلام سردار خادم سید الشهدا به واسطه بزرگداشت یاد و نام شهدا و کسانی که در دوران دفاع مقدس از همه چیز خود بدون هیچ چشم‌داشتی گذشتند و خالصانه جهاد کردند قدردانی می‌کنم.

شریعتی افزود: وعده الهی بر این است که سابقون در پیشگاه خدا مقرب‌تر هستند و شان و جایگاه ویژه‌ای دارند و بسیاری از عزیزان مانند سردار خادم سیدالشهدا از این گروه هستند.

استاندار خوزستان یادآور شد: قرارگاه کربلا مزین به نام شهید بقایی و موجب افتخار است. نام این شهید بزرگوار که همیشه به دور از هیاهو و خواسته‌های دنیوی بوده برای همیشه ماندگار خواهد بود.

شریعتی خاطرنشان کرد: اینها اسوه و نمونه برای نسل جوان و ما هستند در عین حال ما در معرفی این الگوها و شخصیت‌های برجسته کوتاهی کرده‌ایم. آمادگی داریم کنگره‌ای باشکوه در گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید بقایی و دیگر شهدای بزرگوار دفاع مقدس برگزار نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار