حجت‌الاسلام حاج‌صادقی مطرح کرد؛

نباید کسانی را پشت تریبون قرار داد که با نام هنر به جنگ انقلاب بیایند

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمن فهمیده تنها راه برای ضربه به انقلاب، هنر است و نباید کسانی را پشت تریبون قرار داد که با نام هنر به جنگ انقلاب بیایند.
کد خبر: ۳۳۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ - 01February 2019

نباید کسانی را پشت تریبون قرار داد که با نام هنر به جنگ انقلاب بیایندبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام «عبدالله حاج صادقی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه در جشن انقلاب و اختتامیه کنگره فرهنگ و هنر سپاه اظهار داشت: به کوری چشم دشمنان و کسانی که فکر می‌کردند چهل سالگی را نمی‌بینیم چهل سالگی، پیشرفت و ذلت دشمنان را جشن می‌گیریم.

وی ادامه داد: طبیعت و آفرینش انسان به گونه‌ای است که هم از هنر لذت می‌برد و هم اثر پذیری بیشتری از آن دارد و آن گفتمانی برتر است که هنر را به استخدام خود در آورد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه تاکید کرد: هنر سبک زندگی می‌سازد، روش و شیوه تولید می‌کند، به همه موفقیت‌ها می‌رساند و همه اقشار را پوشش می‌دهد؛ هنر فرهنگی با استفاده از همه ابزارها جامعه را به اهدافش می‌رساند و یکی از مهمترین جلوه‌های این جلسات این است که بگوید انقلاب اسلامی زنده است و چون زنده است دشمن دارد.

وی افزود: دشمن فهمیده تنها راه برای ضربه به انقلاب هنر است و نباید کسانی را پشت تریبون قرار داد که با نام هنر به جنگ انقلاب بیایند زیرا می‌دانیم که تنها راه برای نابودی انقلاب استهاله انقلاب و راهکار آن نفوذ است و بهترین راه نفوذ نیز هنر می‌باشد.

حجت‌الاسلام حاج‌صادقی گفت: برخی به بعضی هنرمندان فرصت می‌دهند که در هر تریبون ارزش انقلاب را زیر سوال ببرند و نباید درحالیکه به نام انقلاب جشن می‌گیرند به خاطر اینکه هنر ما ابتذال نداشته و به زن می‌گوید یک انسانی نه یک ابزار شهوت‌رانی آن را زیر سوال ببرند و بخواهند افتخارات را مخدوش کنند.

وی عنوان کرد: بچه‌های انقلاب و باکری‌ها نمرده‌اند و نخواهند گذاشت برای استهاله انقلاب این افراد به جایی برسند و برگزاری این مراسم آن هم در تبریز مرکز تمدن اسلامی این پیام را به همه مسئولین و هنرمندان می‌رساند که استاد هنر این انقلاب شهدایند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه خطاب به مسئولین ابراز داشت: پیام این جلسه این است که دشمن می‌خواهد از دریچه هنر جان انقلاب را بگیرد و سبک زندگی غربی را دیکته کند و پیام دوم این جلسه این است تبریز که در پیروزی و حفظ انقلاب پیشتاز بود امروز آغازگر سنگرنشینی نیروهای فرهنگی است.

وی ادامه داد: این جلسه گفتمان ارزش انقلابی و اسلامی و گفتمان سازش ناپذیری را نشان داد، در این سنگر دشمن را به عقب برانید زیرا از شما آذری‌ها یاد گرفتیم انی احامی ابدا عن دینی.

حجت‌الاسلام حاج‌صادقی تاکید کرد: به مسئولین اخطار می‌کنیم که در مقابل فرهنگ غرب که هرروز با ادبیات خاص ارزش‌های انقلاب را مخدوش می‌کنند بایستند و بدانند شهدا و ارزش‌ها زنده‌اند، ما نخواهیم گذاشت در این میدان دشمن به جایی برسد و او را به عقب‌نشینی وادار خواهیم کرد.

وی خطاب به مردم گفت: با انسجام و همراهی وارد شوید و بدانید در این میدان آنچه پیروز است حق است و رسالتی که برای آینده قائل هستیم این است که عالم را آماده نهضت ظهور کنیم و امیدوارم این نشست و مانند این رسالت را مشخص کند.

این مقام مسئول عنوان کرد: امروز افتخار می‌کنیم که حاکمیت بر ما خداست و بزرگترین دستاورد انقلاب را این می‌دانیم که ولی ما طاغوت نیست و خداست و این ولایت خدا با ولایت ولی خدا تجلی می‌کند؛ در نظام علوی و دیگر نطام‌ها نیز مشکلات بود اما در نظام علوی مردم هزینه عزت و در دیگر نظام‌ها هزینه ذلت را می‌دادند.

وی خاطرنشان کرد: پیام به جبهه انقلاب این است که هنرمندان عزیز در همه عرصه‌ها انقلاب به گردن شما حق دارد و خودتان را مدیون انقلاب بدانید زیرا ایرانی که روزی ایالات آمریکا بود امروز به عنوان یگانه قدرتی است که ابهت دشمن را می‌شکند، با احساس دِین نسبت به انقلاب و شهدا از شما انتظار می‌رود افسران مقابله با جنگ نرم باشید نه سرباز جنگ نرم زیرا هدف دشمن امروز این است که آنها کارگردانی کنند و ما بازیگران استهاله انقلاب باشیم.

حجت‌الاسلام حاج‌صادقی در پایان گفت: برگزارکنندگان جشنواره‌ها سعی کنند این جشنواره‌ها بوی انقلاب دهد و رنگ اسلام داشته باشد، از همینجا نیز به رهبر انقلاب می‌گوییم؛ آقا از خطه آذربایجان که مورد علاقه ویژه شماست فریاد می‌زنیم ما به معنای واقعی اهل کوفه نیستیم و کسانی نیستیم که با لغزش فکری و عملی مقابل جبهه انقلاب قرار بگیریم ای رهبر عزیز با تمام قدرت مقابل تهاجم فرهنگی با قدرت ایستادیم و نمی‌گذاریم دشمن به جایی برسد، پیام به مردم نیز این است که دشمن نمرده و باید مقابل آن تحرک داشت و امسال خواهیم دید که ۲۲ بهمن هنرمندانه‌تر و رنگ استکبار ستیزی بیشتری خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار