امام جمعه موقت یاسوج:

آمریکا از صدور انقلاب اسلامی به دنیا عصبانی است

حجت‌الاسلام «سیروس حکمتی‌نیک» گفت: صدور انقلاب اسلامی به تمام کشورهای دنیا، دلیل دشمنی آمریکا و نظام سلطه با نظام و انقلاب است.
کد خبر: ۳۳۰۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳ - 01February 2019

به گزارش دفاع پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیروس حکمتی‌نیک» امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر با اشاره به آغاز دهه فجر و 40 سالگی انقلاب، اظهار داشت: ملت ایران و مردم این استان به دلیل وفاداری به نظام و انقلاب مستحق هر محبتی هستند و امتحان خود را در این چهار دهه اخیر به خوبی پس داده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه باید خدمات بیشتری در حوزه‌های مختلف به مردم این دیار ارائه شود، عنوان کرد: هرچند خدمات ارزنده و متعددی در این 40 سال به مردم ارائه شده اما باید تلاش مسئولان اجرایی مضاعف شود.

حکمتی‌نیک با اشاره به 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن، ابراز کرد: انقلاب اسلامی ایران دارای سه پایه و رکن اساسی شامل مردمی بودن، اسلامی بودن و آرمان‌گرایی است.

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی معجزه قرن بیستم است و سبب شد هیمنه پوشالی استکبار جهانی در دنیا شکسته شود و انقلاب اسلامی هم‌اکنون الهام‌بخش جنبش‌ها و نهضت‌های آزادی‌خواه در دنیا است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم‌اکنون شاهد صدور گفتمان انقلاب به سراسر جهان هستیم و مردم تمامی کشورها با آن آشنا هستند و دلیل دشمنی آمریکا و نظام سلطه با نظام و انقلاب همین موضوع است.

حکمتی‌نیک با تاکید بر اینکه تفکر انقلاب در حال رشد، توسعه و گسترش روز افزون است، بیان کرد: به لطف الهی تمدن انقلاب در تمام دنیا گسترش می‌یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار