امام جمعه عسلویه:

عدم وابستگی و استقلال نعمت بزرگ انقلاب است

حجت‌الاسلام «سید علی هاشمی‌نژاد» با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: عدم وابستگی و استقلال نعمت بزرگ انقلاب است و ما مستقل و تحت تسلط هیچ کشوری نیستیم.
کد خبر: ۳۳۰۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲ - 01February 2019

عدم وابستگی و استقلال نعمت بزرگ انقلاب استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سید علی هاشمی نژاد» امام جمعه عسلویه در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: از حقوق مسلمانان بر یکدیگر است که گرسنگی او را سیر کند برهنگی او را بپوشاند، مشکلات او را بر طرف کند و سخاوتمندانه به او کمک کند، قرض او را بدهد و اگر به رحمت خدا رفت خانواده او را سرپرستی کند و از یتیمان او نگهداری کند.

وی با بیان فرازی از توصیه‌های رهبر انقلاب به مسئولان گفت: اولویت کاری خود را حل مشکلات معیشتی مردم قرار دهند که این مسئله اهمیت ویژه ای دارد. رهبر انقلاب فرمودند منابع کشور کم است و افراد و جریان‌های ناسالم ظالمانه این منابع را می‌بلعند و مانع پیشرفت کشور می‌شوند.

هاشمی نژاد با تأکید بر این که این افراد خدانشناس بی دین و بی‌دغدغه هستند و القاء می کنند که چرا رهبری دخالت نمی‌کند، خاطرنشان کرد: مملکت قانون دارد هر کس باید وظیفه خود انجام دهد و رهبری هم تذکر می دهند، توصیه می کنند، راهنمایی می کنند. 

 امام جمعه عسلویه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: عدم وابستگی و استقلال نعمت بزرگ انقلاب است، اینکه وابسته به هیچ کشور نیستیم آمریکا و استکبار جهانی دارند می‌ترکند و می‌میرند که ما مستقل هستیم و تحت تسلط هیچ کشوری نیستیم.

وی دیگر ارزش‌های انقلاب را خودکفایی در تمام زمینه‌ها و آزادی دانست و افزود: اصل انقلاب برای آزادی بوده و هست تاسیس حکومت اسلامی که آرمان پیامبر اولیاء خدا وائمه بوده است به برکت انقلاب اسلامی انجام شده است.

هاشمی‌نژاد با بیان این که  وجود و حضور ولایت فقیه در راس نظام اسلامی این نعمت از بزرگترین نعمت ها وارزش های انقلاب است که قدر آن را نمی دانیم خاطرنشان کرد: تقارن دهه فجر با ایام شهادت حضرت زهرا (س) را به فال نیک می گیریم توصیه می‌کنم برگزاری جشن‌های دهه فجر متناسب با ایام شهادت این بانوی بزرگوار باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار