آغاز برنامه‌های دهه فجر با گلباران بیت تاریخی امام خمینی (ره) در قم

برنامه‌های دهه باشکوه فجر با برگزاری مراسمی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و سپس گلباران بیت تاریخی امام خمینی (ره) در قم آغاز شد.
کد خبر: ۳۳۰۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶ - 01February 2019

آغاز برنامه‌های دهه فجر با گلباران بیت تاریخی امام خمینی (ره) در قمبه گزارش دفاع پرس از قم، همزمان با ۱۲ بهمن آغاز دهه فجر و سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، بیت تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی در قم با حضور جمعی از مسئولان و قشر‌های مختلف مردم گلباران شد.

بر اساس این گزارش، پس از مراسمی که به مناسبت دهه فجر با سخنرانی آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر در شبستان امام خمینی حرم برگزار شد، شرکت کنندگان به سمت بیت قدیمی امام راحل در میدان روح الله حرکت کردند و آن مکان تاریخی را گلباران کردند.

رضا سیار فرماندار، فرماندهان نیرو‌های مسلح، مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد شهید و برخی دستگاه‌های اجرایی دیگر نیز در این مراسم حضور داشتند.

بهرام سرمست استاندار قم در این آیین، سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را به میهن اسلامی تبریک گفت و یاد و خاطره امام راحل و شهیدان را گرامی داشت.

سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) نیز با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهیدان اظهار داشت: با ورود امام خمینی به میهن اسلامی، زمینه بالندگی، رشد، بزرگی، عظمت، ایستادگی و مقاومت فراهم شد.

وی افزود: این روز باید زمینه‌ای برای ایستادگی بیشتر در برابر استکبار و نیز زمینه خدمتگزاری بیشتر مسئولان به مردم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار