معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی:

فضای مجازی بهترین بستر برای مقابله با توطئه­‌های دشمن است

«جواد جاویدنیا» گفت: اسرائیل و منافقین با تشکیل لشکرهای سایبری با تمام قوا به میدان آمده و با انجام اقدامات ضد نظام، ضد مقدسات و ضد اخلاق به صورت جدی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی جریان سازی می­‌کنند؛ لذا ما نیز باید با اشارت رهبر معظم انقلاب به صورت فعال در فضای مجازی ورود پیدا کنیم و در مقابل صف­‌آرایی دشمن بایستیم.
کد خبر: ۳۳۰۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸ - 01February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، اختتامیه نخستین گردهمایی فعالان فضای مجازی استان خراسان رضوی با حضور حجت الاسلام و المسلمین «نصرالله پژمانفر» نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «احمد شفاهی» جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع)، «جواد جاویدنیا» معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی، «مسلم معین» رئیس سازمان فضای مجازی بسیج شامگاه جمعه (12 بهمن­‌ماه) در سالن صبا مشهد برگزار شد.

جاویدنیا در این آئین اظهار داشت: جوانان کشورمان همانگونه که توانستند بسیاری از جریان­‌سازی­‌های بیگانگان را خنثی کنند، امیدواریم با تداوم اینگونه نشست­‌ها توطئه‌­هایی را که دشمن در آینده برای این کشور طرح‌­ریزی می­‌کند خنثی شود.

وی افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت فضای مجازی و جنگ نرمی که دشمنان انقلاب اسلامی علیه کشورمان به راه انداختند، این ضرورت وجود دارد که نسبت به فضای مجازی و ظرفیت­‌ها و آسیب­‌های آن شناخت کامل داشته باشیم.

معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی ادامه داد: ما اگر جنگ نرم دشمن را قبول داشته باشیم و اینکه اسرائیل و منافقین با تشکیل لشکرهای سایبری با تمام قوا به میدان آمده و با انجام اقدامات ضد نظام، ضد مقدسات و ضد اخلاق به صورت جدی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی جریان سازی می­‌کنند ما نیز باید با اشارت رهبر معظم انقلاب به صورت فعال در فضای مجازی ورود پیدا کنیم و در مقابل صف­‌آرایی دشمن بایستیم.

این مسئول در پایان گفت: در قرارگاه مجازی دشمن به صورت شبانه­ روز اقداماتی در جهت آموزش، تحلیل محتوا، اقدام و انتشار صورت می­‌گیرد. ما نیز برای فعالیت در فضای مجازی در راستای اهداف انقلاب اسلامی باید شناسایی خوبی از وضعیت دشمن داشته باشیم تا بتوانیم در زمان لازم پاسخ مناسب را به دشمن بدهیم.

در پایان این مراسم از تیم­‌های برتر اولین رویداد رقابتی فعالان فضای مجازی با عنوان «مشق مجازی» که در سه حوزه تخصصی «تحلیل محتوا»، «تولید محتوا» و «توزیع محتوا» در مدت 40 ساعت به رقابت پرداختند و همچنین فعالان توئیتر و انیستاگرام تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار