رئیس شورای اجرایی نُجَباء:

مقاومت از ظرفیت قانون اساسی برای اخراج اشغالگران آمریکایی استفاده می‌کند

نصر الشمری گفت: گروه‌های مقاومت عراقی از ظرفیت قانون اساسی این کشور برای اخراج کامل نیرو‌های خارجی استفاده خواهند کرد.
کد خبر: ۳۳۰۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ - 02February 2019

از ظرفیت قانون اساسی برای اخراج اشغالگران امریکایی استفاده می‌کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء، «نصر الشمری» رئیس شورای اجرایی نُجَباء اظهار داشت: این جنبش از همه ظرفیت‌ها برای اخراج نیرو‌های آمریکایی از خاک عراق استفاده خواهد کرد.

«نصر الشمری» با یادآوری این‌که مقاومت اسلامی عراق از سال ۲۰۰۳ با اشغالگران رودررو بوده، هشدار داد که نیرو‌های وابسته به آمریکا قصد دارند با توسل به ترور، منافع واشنگتن را در عراق تأمین کنند.

وی ضمن انتقاد از جریانات سیاسی عراق که اجازه دادند آمریکا به بهانه مبارزه با داعش، تعداد نظامیان خود در این کشور را تا ۱۲ هزار نفر افزایش دهد، تصریح کرد: ما از ظرفیت قانون اساسی برای اخراج کامل نیرو‌های خارجی از عراق استفاده خواهیم کرد.

عضو ارشد نُجَباء خطاب به برخی فرماندهان نظامی که معتقدند عراق به حضور نیرو‌های آمریکایی محتاج است، گفت: چرا می‌خواهید با وابسته نشان دادن کشور، جایگاه میهن خود را تضعیف کنید؟!

الشمری همچنین در واکنش به تبلیغات منفی معارضان علیه گروه‌های مقاومت شیعه، خاطرنشان ساخت: ما در مناطق سنی‌نشین غرب عراق طرفداران زیادی داریم. مردم جنگ‌زده موصل و سایر نقاط غربی کشور اوضاع نابسامانی دارند. حضور ما در آنجا قانونی و با هدف کمک‌رسانی و برقراری امنیت است.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها