فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر خبر داد؛

بهره‌برداری از 706 پروژه محرومیت‌زدایی در استان بوشهر

سردار «علی رزمجو» گفت: 706 پروژه محرومیت‌زدایی در استان بوشهر در 2 قرارگاه محرومیت‌زدایی سازمان بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام صادق (ع) با اعتباری معادل 310 میلیارد ریال در حال اجرا بوده و یا به مرحله بهره‌برداری رسیده است.
کد خبر: ۳۳۰۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴ - 02February 2019

بهره‌برداری  از 706 پروژه محرومیت‌زدایی در استان بوشهر

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر امروز (شنبه) در آیین آغاز عملیات اجرایی 40 هزار طرح محرومیت‌زدایی زودبازده بسیج در سراسر کشور با بیان اینکه به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب این پروژه‌ها در نقاط محروم سراسر کشور اجرا می‌‌شود، اظهار داشت: در استان بوشهر در این راستا 706 پروژه در بخش‌های مختلف توسط سپاه اجرا و یا افتتاح می‌شود.

وی گفت: 706 پروژه محرومیت‌زدایی در استان بوشهر در دو قرارگاه محرومیت‌زدایی سازمان بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام صادق (ع) با اعتباری معادل 310 میلیارد ریال در حال اجرا بوده و یا به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: در قرارگاه پیشرفت و آبادانی پروژه‌ها با مشارکت 50 درصد نهادهای دولتی و اجرایی انجام شده و بعضی این پروژه‌ها رو به اتمام و برخی نیز در حال اجرا هستند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در استان بوشهر در تمام طول سال پروژه‌ها انجام می‌شود که تلاش‌های جهادی گروه‌های جهادی و مدیران ادارات دولتی سبب شده است که استان بوشهر در این زمینه موفق باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار