فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان خبر داد؛

آغاز به کار بیش از 2 هزار طرح محرومیت‌زدایی در خوزستان

سردار شاهوارپور گفت: امروز شاهد افتتاح 40 هزار پروژه محرومیت‌زدایی در سطح کشور بودیم که سهم استان خوزستان از این رقم، 2 هزار و 12 پروژه بود که با مشارکت دستگاه‌های مختلف و اجرای بسیج سازندگی، جهت کاهش محرومیت و دردهای محرومان اجرا شود.
کد خبر: ۳۳۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷ - 02February 2019

آغاز به کار بیش از 2 هزار طرح محرومیت زدایی در خوزستان

به گزارش دفاع پرس از اهواز، مراسم افتتاح 40 هزار پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با همکاری دستگاه‌های اجرایی دولتی و نیروهای جهادی مردمی، به‌صورت ویدئو کنفرانس و در سطح کشوری برگزار شد.

سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن افتتاح پروژه‌های مذکور در سخنانی از جایگاه رفیع جمهوری اسلامی در سطح دنیا و همچنین دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی به نیکی یاد کرد.

 در این مراسم که در اهواز با حضور مدیرکل مدیریت بحران خوزستان، شهردار اهواز برگزار شد، سردار سرتیپ «حسن شاهوار پور»، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح 40 هزار پروژه محرومیت‌زدایی در سطح کشور بودیم که سهم استان خوزستان از این رقم، 2 هزار و 12 پروژه بود که با مشارکت دستگاه‌های مختلف و اجرای بسیج سازندگی، جهت کاهش محرومیت و دردهای محرومان اجرا شود.

وی افزود: یکی از بحث‌های مهم در روزهای اخیر در خوزستان موضوع سیل بود که به‌ویژه در اطراف دشت آزادگان باعث ایجاد مشکل شد اما حضور و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و البته مردم، نشان داد در 40 سالگی انقلاب اسلامی آن روحیه جهادی هنوز در بین مردم موج می‌زند.

شاهوار پور عنوان کرد: درست است که مقیاس این پروژه‌های در دست افتتاح زیاد نیست اما اجر معنوی زیادی در پی این کمک‌ها وجود دارد لذا انتظار داریم دستگاه‌های مختلف پای کار باشند و در پیش‌برد این پروژه‌ها کمک کنند.

به گزارش دفاع پرس، پروژه‌های افتتاح‌شده دراستان خوزستان شامل مواردی همچون احداث، تکمیل و بهسازی 1360 دستگاه خانه محرومان و نیازمندان، بهسازی و احداث 168 مسجد، احداث 20 سالن و زمین ورزشی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها