استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران:

میوه‌های انقلاب پرورش جوانان بسیجی بود

«محمد صادق کوشکی» ضمن اشاره به این که میوه‌های انقلاب پرورش جوانان بسیجی که فتح الفتوح انقلاب بودند است، گفت: وظیفه رسانه‌های با وجدان تکثیر میوه‌های انقلاب است.
کد خبر: ۳۳۰۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ - 03February 2019

میوه های انقلاب پرورش جوانان بسیجی بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، «محمد صادق کوشکی» استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر، با بیان این که به انقلاب اسلامی با تعابیر و دیدگاه‌های مختلفی می‌توان نگاه کرد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران طوفانی را در مرزهای کشورهای جنوبی ایجاد کرد که قادر به مهار این طوفان نیستند.

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی یک حرکت فرهنگی و فکری بود، گفت: متاسفانه هنوز ماهیت انقلاب اسلامی برای خودمان شناخته شده نیست.

کوشکی با بیان این که نماد انقلاب‌ها در جهان سلاح بود، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلاب «کاست» بود که نشان از انقلاب رسانه‌ای و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران است.

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران ضمن اشاره به این که میوه‌های انقلاب پرورش جوانان بسیجی که فتح الفتوح انقلاب بودند است، تصریح کرد: وظیفه رسانه‌های با وجدان تکثیر میوه‌های انقلاب است.

وی با بیان این که انقلاب نسلی را تربیت کرد که با دست‌های خالی کارهای بزرگی کردند، افزود: انقلاب اسلامی موفق شد تا انسان‌های فرهنگی بسازد.

کوشکی با تأکید بر این که انقلاب اسلامی انسان‌هایی را تربیت کرد که فقط از خدا و نه از آمریکا بترسند، اظهار داشت: امام خمینی (ره) مغز متفکر انقلاب اسلامی ایران بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار