فرمانده انتظامی استان یزد در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ترویج فرهنگ شهدا نجات از اشرافیت است/ برپایی نمایشگاه دفاع مقدس مروج فرهنگ شهدا

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه امروز دنیاطلبی و اشرافیت باعث تغییر نگاه‌ها در عامه مردم و حتی مسئولان شده است، گفت: تنها راه نجات از این دیدگاه ترویج فرهنگ شهدا است که نمایشگاه دفاع مقدس از کارهایی است که به ترویج این فرهنگ کمک می‌کند.
کد خبر: ۳۳۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۰ - 06February 2019

ترویج فرهنگ شهدا نجات از اشرافیت/ برپایی نمایشگاه دفاع مقدس مروج فرهنگ شهدا استسردار محمدرضا میرحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: ما اگر بخواهیم نسبت به رسالتی که نسبت به شهدای دفاع مقدس داریم وظیفه خود را انجام دهیم باید حقیقت شهدا و وجود مبارکی که تمام عیار در خدمت دین و نظام و انقلاب برای قرب الهی تقدیم شده را بشناسیم و این فرهنگ را به نسل جدید منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه جوانان ما باید بدانند که تنها راه موفقیت و رستگاری در این است که مثل شهدا زندگی کنند و همچون شهدا به دنبال انجام وظیفه باشند و به دنیا نگاه شهیدانه داشته باشند، خاطرنشان کرد: این امر باعث می‌شود که نسل جوان ما ماندگار شوند و مایه عزت خانواده‌ها و کشور خود باشند.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه امروز متاسفانه دنیاطلبی و اشرافیت باعث تغییر نگاه‌ها در عامه مردم و حتی مسئولان شده عنوان کرد: این تغییر دیدگاه باعث شده نسل جوان ما نسبت به گذشته مردد شود. براین اساس تنها راه نجات از این مهلکه این است که شهیدانه زیستن را به مردم نمایش دهیم و سیره و عاقبت شهدا را به آن‌ها نشان دهیم.

وی با بیان اینکه برای انتقال این فرهنگ غنی به نسل جوان باید مجاهدت‌ها و تلاش‌ها در یک محلی گردآوری و به نسل جوان نمایش داده شود، ابراز کرد: این زحمت و تلاشی که عزیزان ما در بنیاد حفظ آثار انجام دادند و در برپایی موزه دفاع مقدس کوشیده‌اند یکی از راه‌های انتقال فرهنگ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها