فرماندار دامغان مطرح کرد؛

جایگاه والای رسانه در بیان و انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران

«علی‌اصغر مجد» گفت: رسانه در بیان و انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران نقش والایی دارد و ملت ایران با سپری کردن مشکلات امروز در قله‌های افتخار و سربلندی قرار دارند.
کد خبر: ۳۳۱۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴ - 03February 2019

قش و جایگاه والای رسانه در بیان و انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی ایرانبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «علی‌اصغر مجد» فرماندار دامغان  عصر امروز (یکشنبه 14 بهمن‌ماه) در همایش ارتقاء سواد رسانه و نقش رسانه در تبیین اهداف انقلاب اسلامی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین روش ها برای موفقیت در جنگ روانی با دشمنان داشتن سواد رسانه ای است، اظهار داشت: رسانه نقش مهم و ایدئولوژیکی در مقابله و مبارزه با جنگ روانی دشمنان دارد.

وی بابیان اینکه امروز آموزش سواد رسانه ای در کشور ما فراگیر شده است، افزود: با افزایش دسترسی همگان به فضای مجازی و رسانه ای می‌توان اثرات مثبت آن را به‌خوبی مشاهده کرد.

فرماندار دامغان ضمن بیان اینکه با افزایش میزان رسانه می توان تولید مناسب را برای برون‌رفت از مشکلات در جامعه به کار گرفت، ابراز داشت: رسانه ها می‌بایست در راستای تقویت امید به مردم گام های بهتر بردارند.

«مجد» به نقش و جایگاه والای رسانه در بیان و انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: ملت ایران با سپری کردن مشکلات امروز در قله‌های افتخار و سربلندی قرار دارند و به این درخشش خود مقابل توطئه‌های دشمنان طی ۴۰ سال از پیروزی انقلاب  می‌بالند.

وی اضافه کرد: ملت ایران به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایمان راسخ دارند و پای به پای انقلاب در همه دوران‌ها و عرصه‌ها ایستاده‌اند و از تمامیت نظام پشتیبانی کردند لذا باید قدردان آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار