مسئول مشارکت زنان در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری ششمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» همزمان با ولادت حضرت زهرا (س)

«بنت‌الهدی احمدی» از برگزاری ششمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) خبر داد.
کد خبر: ۳۳۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰ - 03February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، نشست هماهنگی جهت برگزاری ششمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» در کهگیلویه و بویراحمد امروز (یکشنبه 14 بهمن‌ماه) با حضور رئیس جامعه بسیج زنان و مشاورین امور بانوان دستگاه‌های اجرایی جشنواره برگزار شد.

«بنت‌الهدی احمدی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار داشت: امسال ششمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» استان همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) در یاسوج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف تجلیل از مادران و همسران شهدای استان برگزار می‌شود، خواستار همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط برای برگزاری مطلوب این جشنواره شد.

حجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» مدیر مشارکت روحانیت در دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: قبل از انقلاب زنان جایگاهی در سیستم اداری نداشتند که این جایگاه به برکت انقلاب اسلامی برای زنان ایجاد شد.

وی با بیان اینکه زنان ما در دوران دفاع مقدس با الهام گرفتن از تعالیم اسلامی نقش بی‌بدیلی در صحنه‌های مختلف داشتند، افزود: امروز نیز زنان می‌توانند با ایثار خود و تربیت نسل‌های آینده به پیروزی ما در جبهه جنگ نرم کمک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها