در پی دغدغه رهبر معظم انقلاب؛

کمپین «کار‌های زمین‌مانده حوزه» راه‌اندازی شد

پس از دیدار مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی با رهبر معظم انقلاب کمپینی برای پی‌گیری مطالبات معظم‌له درباره حوزه‌های علمیه راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۳۳۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶ - 03February 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس به نقل از فارس، چندی قبل مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. در آن دیدار معظم‌له محور‌های مهمی را بیان کردند که می‌توان به حضور جریان‌ساز و موثر در فضای مجازی، پاسخگویی به شبهات و هم‌افزایی دستگاه‌های تبلیغ دینی اشاره کرد.

یکی از نکات مطرح شده در آن دیدار، «اولویت بندی» و «تمرکز بر کار‌های زمین مانده حوزه علمیه» بود که مورد توصیه رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.

بعد از این بیانات، خبرگزاری رسمی حوزه کمپینی در سایت، صفحه اینستاگرام و کانال‌های حوزه نیوز در شبکه‌های پیام‌رسان راه انداخت و از مخاطبان خود خواست تا دیدگاه خود درباره مهمترین کار‌های زمین مانده حوزه را بیان کنند.

حسن صدرایی عارف سردبیر خبرگزاری حوزه در این باره گفت: تاکنون صد‌ها تن از طلاب، فضلا و اساتید در این کمپین شرکت کرده‌اند و حتی بسیاری از عموم مردم دیدگاه خود را در این باره بیان کرده‌اند که در نهایت، مجموعه دیدگاه‌ها محوربندی شده و تقدیم مسئولان نهاد‌های عالی حوزوی خواهد شد.

وی راه‌اندازی این کمپین را به دلیل پیگیری دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب درباره حوزه‌های علمیه دانست و گفت: مخاطب محوری و مطالبه‌گری از جدی‌ترین رویکرد‌های خبرگزاری حوزه در یکی دو سال اخیر بوده است که مورد تایید و تشویق آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه قرار گرفته است.

سردبیر خبرگزاری حوزه افزود: در این مدت 7 کمپین نقد و مطالبه گری داشته‌ایم که اول از همه از مرکز مدیریت حوزه و خبرگزاری حوزه شروع کردیم و کمپین‌های «صریح و بی پرده با آیت الله اعرافی» و «ما را نقد کنید» انجام گرفت و در ادامه در خصوص برخی نهاد‌های دینی و تبلیغی همچون دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی و یا برنامه‌های دینی صداوسیما برگزار شد که رکورد دیدگاه‌ها در کمپین «اگر من جای رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بودم» با دریافت بیش از 110 هزار کلمه کامنت شکسته شد.

وی گفت: در انتشار کامنتها، حرمت افراد و نکات حقوقی مدنظر قرار می‌گیرد، اما تمام کامنت‌های منتشر شده و نشده را تقدیم مسئولان امر می‌کنیم تا در سیاست‌ها و برنامه ریزی‌های خود لحاظ کنند و هم اکنون نهاد‌های دیگری همچون مرکز خدمات حوزه و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران نسبت به اجرای این کمپین‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند که بیانگر روحیه بالای نقدپذیری نزد مسئولان حوزوی است.

علاقه‌مندان برای مشاهده کمپین «کار‌های زمین مانده حوزه» می‌توانند به این لینک مراجعه کنند: http://hawzahnews.com/detail/News/477201

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها