فرمانده تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان:

استقلال مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است

سرهنگ «حجت‌الله غلامی» گفت: اگرچه انقلاب دستاوردهای بسیاری در عرصه ملی و بین‌المللی داشت اما استقلال کشور از جمله مهم‌ترین آنهاست و به جهان اثبات کردیم ملتی هستیم که زیر بار سلطه شرق و غرب نخواهیم رفت.
کد خبر: ۳۳۱۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶ - 03February 2019

استقلال مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایرانبه گزارش دفاع پرس از سمنان، سرهنگ «حجت الله غلامی» فرمانده تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان شامگاه یک‌شنبه در مراسم جشن چهل‌سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در منازل سازمانی شهید علیاری قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ و تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان شاهرود ضمن گرامی داشت پیروزی انقلاب اسلامی و دستاوردهای چهار دهه گذشته، اظهار داشت: اگرچه انقلاب دستاوردهای بسیاری در عرصه ملی و بین‌المللی داشت اما استقلال از جمله مهم‌ترین آن است و به جهان اثبات کردیم ملتی هستیم که زیر بار سلطه شرق و غرب نخواهیم رفت.

وی بابیان اینکه پیروزی انقلاب از شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نشات گرفت و به جهان صادر شد، اضافه کرد: برای رسیدن به این شعار هزینه‌های بسیاری داده و می‌دهیم زیرا نمی‌خواهیم زیر سلطه کسی قرار گیریم لذا حفظ و حراست از آن را ضروری می‌دانیم.

فرمانده تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان بابیان اینکه امروز در شرایطی چهل‌سالگی انقلاب را جشن گرفتیم که دشمن نتوانست با انواع توطئه‌ها و دسیسه‌ها ما را زیر بار سلطه خود درآورد، ابراز داشت: قبل از انقلاب ابرقدرت‌های شرق و غرب در امور داخلی ما دخالت کرده و برای ما تعیین تکلیف می‌کردند اما انقلاب این معادله را برهم زد و استقلال را به مردم ایران هدیه کرد.

غلامی اضافه کرد: انقلاب دست ابرقدرت‌ها را از ایران کوتاه کرد و استکبار که منافع خود را در خطر می‌دید تلاش کرد تا با انواع دشمنی‌ها، تحریم‌ها و تهدیدها به جایگاه قبلی خود بازگردد اما با حضور به موقع و باشکوه مردم در عرصه‌های مختلف به این آرزوی خود نخواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار