دبیر شورای سیاست‌گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در مهدیشهر:

برگزاری «شبی با لاله‌های زهرایی» در مهدی‌شهر

حمیدرضا پارسا گفت: یادواره ۱۳۰ شهید گلگون‌کفن مهدی‌شهر در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با عنوان «شبی با لاله‌های زهرایی» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۳۱۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۵ - 03February 2019

برگزاری «شبی با لاله‌های زهرایی»  در مهدی‌شهربه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، «حمیدرضا پارسا» دبیر شورای سیاست‌گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان شاهرود در جلسه کمیته مراسم ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر شهرستان مهدی‌شهر اظهار داشت: این یادواره شهدا با عنوان «شبی با لاله‌های زهرایی» مهدی‌شهر قرار است روز هجدهم بهمن‌ماه امسال برگزار شود.

وی با اشاره به برنامه‌های این یادواره شهدا عنوان کرد: این یادواره شهدا با حضور سرتیپ پاسدار «علی عبدالهی »معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح کشور برگزار می‌شود.

دبیر شورای سیاست‌گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان مهدی‌شهر با بیان اینکه یادواره 130 لاله زهرایی مهدی‌شهر 18 بهمن‌ماه همراه با نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهر برگزار می‌شود؛ از عموم مردم این شهر دعوت کرد تا در این آئین ویژه تکریم شهدا حضور یابند.

پارسا با بیان اینکه مهم‌ترین عامل غفلت زدایی از جامعه، زنده نگاه‌داشتن یاد و خاطره شهدا است خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا مهم‌ترین راه برای زنده نگاه‌داشتن نام و یاد آنان در اذهان جامعه است.

وی با تأکید بر اینکه امروز شهدا عامل الگو بخش و بصیرت نسل جوان جوانان کشور هستند تصریح کرد: با برگزاری یادواره شهدا، فضای شهر به عطر شهدا معطر می‌شود و پایبندی به احکام دین و ارتباط عمیق با ارزش‌های دینی و ملی پررنگ‌تر می‌شود.

دبیر ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در شهرستان مهدی‌شهر با اشاره به اینکه برنامه‌های شاخصی برای چهلمی سالگرد پیروزی انقلاب در این شهرستان پیش‌بینی شده است یادآور شد: این مراسم‌ها باهمت سپاه ناحیه شهرستان، پایگاه مقاومت بسیج صاحب‌الزمان (عج) و هیئت‌امنای مسجد صاحب‌الزمان (عج) مهدی‌شهر و بنیاد شهید و امور ایثارگران مهدی‌شهر تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار