مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

نسخه مناسب اقتصادی کشور، اقتصاد مقاومتی است

سرهنگ «حمیدرضا گرامی» با بیان اینکه در راستای مقابله با دشمن در جبهه اقتصادی باید از تمامی ظرفیت‌های موجود کشور استفاده شود، گفت: بهترین نسخه برای بهبود شرایط اقتصادی کشور استفاده از ظرفیت اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۳۳۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ - 04February 2019

نسخه مناسب اقتصادی کشور، اقتصاد مقاومتی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «حمیدرضا گرامی» در جمع کارکنان اداره کل فنی و حرفه‌ای استان فارس که جهت بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس فارس در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس حضور یافتند، با بیان اینکه جنگ تحمیلی دوران هشت سال دفاع مقدس یک جنگ بین حق و باطل بود و در این جنگ بسیاری از کشورهای مدعی جهان پشت سر صدام بودند، اظهار داشت: در دفاع مقدس جمهوری اسلامی در برابر قدرت‌های بزرگ جهان ایستادگی کرد و در حال حاضر نیز در بحث مشکلات اقتصادی در جهت مقابله با دشمنان در جبهه اقتصادی نیز باید از نسخه اقتصاد مقاومتی که بهترین نسخه جهت رفع مشکلات اقتصادی است استفاده کرد.

سرهنگ گرامی بیان داشت: در دوران دفاع مقدس برخلاف جنگ‌های گذشته، ایران حتی یک وجب از خاک خود را جدا شده ندید و علارغم محدودیت‌ها و عدم توسعه و با وجود مبتدی‌ترین تجهیزات و کمترین آموزش در مقابل دشمن ایستادگی کرد و به پیروزی رسید.

وی تصریح کرد: آنچه که از اواخر سال 61 برای رزمندگان مهم شد بحث آموزش بود. هم اکنون کار شما در اداره کل فنی و حرفه‌ای استان همان کاری است که در دفاع مقدس صورت گرفت و به فرموده امام خمینی (ره) آموزش در صلح مساوی با پیروزی در جنگ است که اداره کل فنی و حرفه‌ای در جنگ اقتصادی می‌تواند نقش ارزشمندی در راستای مقابله با این موضوع داشته باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس افزود: مهارت آموزی باید طوری باشد که نیازهای جامعه و مردم را برطرف کند و در جبهه بسیار سخت اقتصادی به کار گرفته شود تا دشمنان نتوانند از این موضوع فشاری به کشور وارد کنند.

شایان ذکر است کارکنان اداره کل فنی و حرفه‌ای استان از محوطه مرکز فرهنگی دفاع مقدس فارس بازدید کردند و یکی از رزمندگان دفاع مقدس استان به روایتگری دستاوردهای دوران دفاع مقدس پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار