محمود عاطفی خبر داد

برگزاری جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی دفاع مقدس

رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس گفت: جشنواره مجموعه تولیدات رادیویی و تلویزیونی دفاع مقدس از اول انقلاب تا سال 90 برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۳۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷ - 08November 2014

برگزاری جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، صبح امروز، محمود عاطفی رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس با حضور در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گیلان با اشاره به نقش سازنده استانها در پیشبرد امور سازمانهای تازه تاسیس شده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، بیان کرد: ایجاد انگیزه و تعهد در مدیران و دستگاههای استان در راستای مشارکت در اجرای برنامهها و سیاستهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مهمترین مسئله در پیشبرد اهداف است.

وی عملکرد اداره کل گیلان را با توجه به بضاعت کم بسیار خوب توصیف کرد و اظهار داشت: گیلان در دوران دفاع مقدس جلودار حمایت از رزمندگان و جبهههای جنگ از نظر ارسال کمکهای مردمی و پشتیبانی بود.

رییس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس با هدفمند دانستن ایجاد سازمانهای نوظهور در بنیاد، خاطرنشان کرد: در سال آینده شاهد ثمره یک سال تلاش و برنامه ریزی در راستای ایجاد سازمانهای جدیدالتاسیس در بنیاد خواهید بود و این حرکت در سال آینده به مثابه حرکت در یک اتوبان چهاربانده سرعت خواهد داشت.

عاطفی با اشاره به تعامل خوب و سازنده بین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور و سازمان صدا و سیما، اظهار کرد: قرار است مجموعه تولیدات رادیویی و تلویزیونی دفاع مقدس از اول انقلاب تا سال 90 در قالب یک جشنواره برگزار و به داوری گذاشته شود که نتیجه آن به صورت یک بسته فرهنگی رونمایی میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها