جانشین سابق فرمانده نیروی زمینی سپاه:

نقش رزمندگان استان قزوین در عملیات‌های غرب کشور برجسته و اثرگذار بود

سردار سرتیپ «عبدالله عراقی» گفت: نقش رزمندگان قزوینی در جنگ برجسته و اثرگذار بود و همه فرماندهان رضایت داشتند و از همان زمان تاکنون، رزمندگان استان در دفاع از مرزهای کشور نقش آفرینی کردند.
کد خبر: ۳۳۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴ - 04February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قزوین، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالله عراقی» جانشین سابق فرمانده نیروی زمینی سپاه، پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در همایش نقش ملی رزمندگان استان قزوین در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور در مسجد امام خمینی (ره) قزوین اظهار داشت: نقش نیروهای مسلح و رزمندگان قزوین در 8 سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: از همان اوایل پیروزی انقلاب که کردستان به دست ضدانقلاب اشغال شد نیروهای داوطلب مردمی، پاسداران، جهادگران و بسیجیان و نیروهای ارتش قزوین در شمال غرب و غرب کشور حضور یافتند.

جانشین سابق فرمانده نیروی زمینی سپاه بیان کرد: هر جا که دلاور مردان و رزمندگان و نیروهای قزوینی حضور پیدا کردند مخلصانه، بدون ادعا و گمنام جنگیدند که باید یاد و خاطره آن‌ها گرامی داشته شود، به‌طوری که شهدای بسیاری نظیر شهید حسن پورها و اللهیاری‌ها و شالباف‌ها و سه هزار شهید استان نقش آفرینی کردند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه بین نیروهای مسلح در استان قزوین از همان ابتدا انسجام و وحدت حاکم بود و هم‌افزایی بین نیروهای سپاه و جهاد و ارتش مشهود بود و ما هیچ اختلافی بین آن‌ها ندیدیم.

نقش رزمندگان استان قزوین در عملیات‌های غرب کشور برجسته و اثرگذار بود

عراقی عنوان کرد: نقش رزمندگان قزوینی واقعاً برجسته و اثرگذار بود و همه فرماندهان از این امر اظهار رضایت داشتند. خوشبختانه از همان زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون، رزمندگان استان در دفاع از مرزهای کشور نقش آفرینی کردند و در هر صحنه‌ای که نیاز بود، حضور یافتند.

وی بیان کرد: همچنین حضور نیروهای قزوین در جبهه مقاومت و سوریه انصافاً پررنگ بود، به‌ویژه باتجربه پیشکسوتان در کنار شور و انرژی جوانان ایرانی در سوریه 8 عملیات انجام دادیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: سرعت عمل رزمندگان قزوینی در سوریه به حدی بالا بود که در یک هفته شناسایی، طراحی و اجرای عملیات صورت گرفت و رزمندگان قزوینی به‌اندازه 8 سال دفاع مقدس توانستند تجربه کسب کنند.

وی در پایان گفت: باوجود همه مشکلاتی که در کشور داریم؛ هرجایی که حکومت و اسلام و ارزش‌ها نیاز داشته باشد، برای اجرای فرامین رهبری فرمانده کل قوا هستیم.

نقش رزمندگان استان قزوین در عملیات‌های غرب کشور برجسته و اثرگذار بود

گفتنی است؛ این همایش باهدف تبیین نقش رزمندگان استان قزوین در تأمین امنیت و پایداری مناطق عملیاتی استان‌های آذربایجان غربی و کردستان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار