ادای احترام رئیس سازمان بسیج مستضعفین به شهدای نکا

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در گلزار شهدای نکا به ساحت شهیدان ادای احترام کرد.
کد خبر: ۳۳۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷ - 04February 2019

ادای احترام رئیس سازمان بسیج مستضعفین به شهدای نکابه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، در چهارمین روز از دهه مبارک فجر و آغاز چهل‌و‌یکمین بهار آزادی، سردار «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج سازندگی با حضور در گلزار شهدای نکا، به شهیدان این مزار ادای احترام کرد.

در این مراسم «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران، «غلامرضا شریعتی» رئیس سازمان بسیج سازندگی استان و جمعی از مدیران و مسئولین استانی وی را همراهی کردند.

همچنین رئیس سازمان بسیج مستضعفین از محمودی مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه کربلا به منظور توسعه زیرساخت‌های نشر و فرهنگ کتاب‌و‌کتابخوانی تقدیر کرد.

دیدار با حجت‌الاسلام «محمدباقر محمدی لائینی» امام جمعه شهرستان نکا یکی از برنامه‌های سفر رئیس سازمان بسیج مستضعفین بود.

گفتنی است، سردار «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز با حضور در استان مازندران در مراسم بهره برداری از 120 پروژه محرومیت‌زدایی در نکا حضور یافت و در این مراسم از 2 مستند 16 قسمتی «باران همدلی» و 100 قسمتی «مردم آبادی» با موضوعات محرومیت‌زدایی و همدلی و نیز معرفی طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی رونمایی کرد.

همچنین تأمین کمک جهیزیه برای 500 نفر و اهداء کلید یک منزل مسکونی ساخت بسیج سازندگی به یکی از مددجویان به نمایندگی از 200 نفر انجام شد.

انتهی پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار