معاون سیاسی استاندار لرستان:

اقتدار نیروهای مسلح حاصل نظام جمهوری اسلامی ایران است

حبیب الله خجسته‌پور گفت: اقتدار نیروهای مسلح ما با توان رزمی و دفاعی و همچنین روحیه ایمانی و معنوی که امروز از آن برخوردارند حاصل پیروزی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۳۳۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳ - 04February 2019

اقتدار نیروهای مسلح ما حاصل نظام جمهوری اسلامی ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «حبیب الله خجسته پور» معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان امروز (دوشنبه) در جمع نیروهای ارتش در خرم آباد، اظهار داشت: علی‌رغم دسیسه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی، شاهد برگزاری مراسم مختلف در جایی جای میهن اسلامی به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و دوران تثبیت و تکامل آن هستیم.

وی افزود: این افتخاری‌ است امروز نصیب کسانی شده که در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و همچنین در دوران دفاع از آرمان‌های انقلاب و دوران تثبیت این نظام سهم خود را ایفا کردند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی حضرت امام (ره) و شهدایی که در شکوفایی درخت تناور ایران اسلامی نقش ایفا کردند، بیان کرد: مقام معظم رهبری با فرماندهی کل قوا و رهبری حکیمانه خویش نظام جمهوری اسلامی را تا این مقطع و در آستانه ورود به دهه پنجم به خوبی هدایت کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای مختلفی را برای مردم عزیز ایران به ارمغان آورده است، گفت: از دستاوردهای مهم انقلاب اقتدار نیروهای مسلح است.

معاون استاندار لرستان عنوان کرد: اقتدار نیروهای مسلح ما با توان رزمی و دفاعی و همچنین روحیه ایمانی و معنوی که امروز از آن برخوردارند حاصل پیروزی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

خجسته پور تصریح کرد: اگر در کنار دستاوردهای نظام اقتدار نیروهای مسلح را برجسته کنیم قطعاً نظام حق خود را به مردم این کشور ادا کرده است. نیروهای مسلح از دستاوردهای انقلاب زمانی که با زبان رزم و جنگ ایستادگی کردند و هم در دوران صلح با قدرت بازدارندگی و توان رزمی خود از کیان این نظام و از این سرزمین میهن ما دفاع کرده است.

معاون استاندار تاکید کرد: رابطه دو طرفه میان دستاوردهای انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح نشان از فرماندهی عالی رهبر معظم انقلاب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار