امام جمعه موقت اهواز:

جنگ نظامی به تهاجم فرهنگی و اقتصادی تغییر پیدا کرده است

آیت الله حسن زاده گفت: شیوه جنگ و تهاجم از جنگ نظامی به تهاجم فرهنگی تغییر پیدا کرده و امروزه علاوه بر آن جنگ اقتصادی نیز ایجاد شده است.
کد خبر: ۳۳۱۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹ - 04February 2019

جنگ نظامی به تهاجم فرهنگی و اقتصادی تغییر پیدا کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، آیت‌الله سید «ابوالحسن حسن‌زاده» امام جمعه موقت اهواز در تجمع بزرگ بانوان خوزستانی که به مناسبت گرامیداشت چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در مصلی امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد، با بیان این‌که زنان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران همراه با مردان حضور داشتند، اظهار داشت: در تظاهراتی که از تاریخ 13 فروردین 57 در اهواز آغاز شد همواره زنان در کنار مردان حضور داشتند.

وی با اشاره به نقش برجسته زنان در پیروزی 8 سال جنگ تحمیلی، ادامه داد: زنان در کنار مردان نقش پر رنگی در پشت جبهه‌ها و در قالب گروه‌های پزشکی و پرستای برعهده داشتند و اکنون نیز در استمرار انقلاب نیز جایگاه والایی دارند.

آیت‌الله حسن‌زاده با اشاره به عدم انحراف انقلاب اسلامی از آرمان و اهداف خود بیان کرد: رهبرمعظم انقلاب راه امام راحل  را طی می‌کنند که این نیز به عاملی برای خشم دشمن قسم خورده تبدیل شده است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این‌که امروزه عصبانیت آمریکا بیش از گذشته  است، افزود: شیوه جنگ و تهاجم از جنگ نظامی به تهاجم فرهنگی تغییر پیدا کرده و امروزه علاوه بر آن جنگ اقتصادی نیز ایجاد شده است.

وی در تبیین نقش بانوان در مقابله با جنگ فرهنگی اظهار داشت: دشمن کمال یک جامعه و مسائلی نظیر عفاف و پاکدامنی را هدف گرفته و به دنبال ترویج مسئولیت ناپذیری، اشرافی‌گری و دیگر موارد است.

آیت‌الله حسن‌زاده عنوان کرد: جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حالی  برگزار می‌شود که دشمن برنامه‌ریزی کرده بود مردم شاهد این مناسبت نباشد اما شاهد هستیم پیروزی انقلاب علاوه بر ایران اسلامی بسیاری از کشورهای منطقه را از چنگال آمریکا بیرون کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار