رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

دانش آموزان مدارس صدرا مسئولیت بیشتری در تبلیغ اسلام دارند

حجت الاسلام قمی گفت: تبلیغ اسلام شان مسلمانی است و هر انسانی که از معارف الهی درسی گرفته است، وظیفه دارد تا آن را نشر دهد. دانش آموزان مدارس صدرا مسئولیت بیشتری به نسبت سایر دانش آموزان در تبلیغ اسلام و دین دارند.
کد خبر: ۳۳۱۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷ - 04February 2019

دانش آموزان مدارس صدرا مسئولیت بیشتری نسبت به سایر دانش آموزان در تبلیغ اسلام و دین دارند

به گزارش دفاع پرس از اهواز، همایش «صدرائیان ولایی؛ دانش‌آموزان انقلابی» با حضور ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی صدرا سازمان تبلیغات اسلامی با حضور رئیس این سازمان در اهواز برگزار شد.

در این برنامه که جمعی از دانش آموزان مدارس صدرای ولایت برنامه‌هایی همچون شعرخوانی، مداحی و تواشیح را به اجرا درآوردند، حجت الاسلام و المسلمین «محمد قمی» ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: تبلیغ اسلام شان مسلمانی است و هر انسانی که از معارف الهی درسی گرفته است، وظیفه دارد تا آن را نشر دهد. دانش آموزان مدارس صدرا مسئولیت بیشتری به نسبت سایر دانش آموزان در تبلیغ اسلام و دین دارند.

وی افزود: دانش آموزان رسالت های تبلیغی را از شبکه های اجتماعی تا فضای واقعی انجام دهند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در ادامه سفر یک روزه خود به استان خوزستان در همایش «حماسه‌آفرینان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی» با حضور ۷۰۰ نفر از مداحان، هیئات مذهبی، مبلغان و هنرمندان، مدیران مؤسسات قرآنی و کانون‌های فرهنگی استان که با همکاری هیئت رزمندگان اسلام و حوزه هنری برگزار گردید حاضر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها