علی رزمجو خبر داد؛

برگزاری «رزمایش پرتوی» در بوشهر

سردار «علی رزمجو» گفت: در راستای افزایش آمادگی در کنار نیروگاه هسته‌ای بوشهر رزمایش پرتوی با مشارکت و تعامل همه‌جانبه دستگاه‌های مختلف سال آینده برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۳۱۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱ - 04February 2019

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر امروز (دوشنبه 15 بهمن ماه) در نشست هماهنگی برگزاری رزمایش پرتوی در بوشهر با بیان این که آمادگی در شرایط بحرانی در همه عرصه‌ها امری مهم و ضروری است اظهار داشت: در راستای مقابله با پدیده‌های غیر پیش بینی باید مسئولان و مردم از آمادگی بالایی برخوردار باشند.

وی با اشاره به استقرار نخستین نیروگاه هسته‌ای کشور در بوشهر افزود: نیروگاه اتمی بوشهر از نقاط مهم و حساس کشور است که برای افزایش آمادگی در مقابل انواع حوادث برگزاری رزمایش و تمرینات امری مهم و ضروری است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از برگزاری رزمایش پرتوی در بوشهر خبر داد و گفت: در راستای افزایش آمادگی در کنار نیروگاه هسته‌ای بوشهر رزمایش پرتوی با مشارکت و تعامل همه جانبه دستگاه های مختلف سال آینده برگزار می‌شود.

سردار رزمجو با بیان این که رزمایش پرتوی با هماهنگی سازمان پدافند غیرعامل کشور و استان بوشهر برگزار می‌شود افزود: برای این مهم کارگروه‌های تخصصی تشکیل شده که با توکل به خدا با امکانات و تجهیزات مورد نظر این رزمایش اوائل سال 1398 در جوار نیروگاه اتمی بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار