دیدار و تکریم از خانواده شهید «سید سالم بلم‌پور» در خرمشهر

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان به همراه پرسنل اداره کل و مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر از خانواده شهید سید «سالم بلم‌پور» عیادت کرده و یاد و خاطره شهدای خرمشهر را نیز گرامی داشتند.
کد خبر: ۳۳۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷ - 04February 2019

دیدار و تکریم از خانواده شهید«سید سالم بلم پور» در خرمشهر

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، در ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سردار«محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان به همراه پرسنل اداره کل و مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر از خانواده شهید سید «سالم بلم پور» عیادت کرده و ضمن تقدیم هدیه ای به همسر این شهید، یاد و خاطره شهدای خرمشهر را نیز گرامی داشتند.

برنامه دیدار و تکریم از خانواده معظم شهدا هر هفته توسط مدیر کل و پرسنل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان صورت می گیرد.

به گزارش دفاع پرس؛ شهيد بلم‌پور از جمله نيروهاي مخلص و مومن بسيجي خرمشهر بود كه خدمت به راهيان نور را براي خود افتخار می دانست. او كه چندين‌بار پياده از شلمچه تا كربلا را در ماه‌هاي محرم و صفر پيموده بود از جمله مخلصيني بود كه به اهل بيت عصمت و طهارت عشق مي‌ورزيد. از نکات بارز این جوان خرمشهری این بود که دائم‌الوضو بود. با قرآن و نماز انسي جاودانه داشت و در دل تمام بسيجيان و پيشكسوتان جهاد و شهادت از جايگاهي ويژه برخوردار بود. از اين شهيد که پرسنل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر به شمار می رفت و در خرداد 1388 در حین انجام وظیفه به فیض شهادت نائل شد.

انتهاي پيام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار