در راستای برگزاری کنگره شهدا انجام می‌شود؛

بازدید 6500 دانش‌آموز از باغ موزه دفاع مقدس کرمان

مسئول باغ موزه دفاع مقدس استان کرمان گفت: در راستای برگزاری دومین کنگره شش هزار و 500 شهید استان کرمان، برنامه‌ریزی‌های لازم برای بازدید همین تعداد دانش آموز از موزه دفاع مقدس کرمان انجام شده است.
کد خبر: ۳۳۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶ - 04February 2019

«حسین قوام» مسئول باغ موزه دفاع مقدس استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: باغ موزه دفاع مقدس کرمان جزء اولین موزه در حوزه دفاع مقدس کشور، در سال 1377 همزمان با برگزاری اولین کنگره سرداران و هشت هزار شهید استانهای کرمان و سیستان و بلوچستان به همت سردار «حاج قاسم سلیمانی» و جمعی از فرماندهان دوران دفاع مقدس احداث شد.

وی بیان داشت: باغ موزه دفاع مقدس یکی از بناهای متاخر کرمان است که می‌کوشد خاطره شجاعت و ایثارگری رزمندگان استان در هشت سال دفاع مقدس را به نمایش بگذارد و آن را به نسل آینده منتقل کند.

مسئول باغ موزه دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به برگزاری دومین کنگره شش هزار و 500 شهید استان کرمان در اسفند‌ماه امسال گفت: باغ موزه دفاع مقدس کرمان در آستانه برگزاری کنگره شهدای کرمان بازآرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: در راستای برگزاری کنگره شش هزار و 500 شهید استان کرمان، برنامه ریزی‌های لازم برای بازدید شش هزار و 500 دانش آموز از موزه دفاع مقدس کرمان انجام شده است و بازدید این دانش آموزان از 14 تا 20 اسفندماه انجام و اگر تعدادی موفق به بازدید نشدند تا اوایل سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

بازدید 6500 دانش آموز از موزه دفاع مقدس//// در حال ویرایش

قوام ادامه داد: بازدید از باغ موزه دفاع مقدس استان کرمان روزانه در دو مرحله انجام می‌شود و در مرحله اول ساعت هشت صبح و مرحله دوم ساعت 10 به مدت 2 ساعت که با ویژه برنامه‌هایی مانند روایت گری، ایستگاه صلواتی و اهدای هدیه فرهنگی از مجموعه خاطرات شهدا همراه خواهد بود.

وی بیان داشت: موزه دفاع مقدس استان کرمان در طول سال آماده پدیرایی از میهمانان است و عمده استقبال از موزه شامل اردوهای دانش آموزی و دانشجویی می‌شود و علاوه بر آن مسافران و میهمانان داخلی و خارجی نیز استقبال خوبی از موزه دفاع مقدس می کنند.

قوام در پایان گفت: بازدید از موزه دفاع مقدس در ایام خاص مانند هفته دفاع مقدس، دهه فجر و هفته بسیج رایگان است و در راستای برگزاری دومین کنگره شش هزار و 500 شهید استان برای بازدید دانش آموزان وسیله ایاب و ذهاب از درِ مدارس فراهم می گردد و دانش آموزان پس از زیارت مرقد مطهر شهدای گمنام به دیدن باغ موزه دفاع مقدس خواهد رفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها