به مناسبت دهه مبارک فجر؛

یادواره شهدای « فجرآفرین» فارس برگزار شد

یادواره شهدای «فجرآفرین» استان فارس به مناسبت دهه مبارک فجر و 40 سالگی انقلاب اسلامی با حضور خانواده‎های شهدای انقلاب در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۱۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸ - 05February 2019

یادواره شهدای« فجرآفرین» فارس برگزار شد.به گزارش دفاع‎پرس از شیراز، همزمان با دهه مبارک فجر و 40 سالگی انقلاب اسلامی، یادواره شهدای« فجرآفرین» به منظور گرامیداشت یاد و خاطره حماسه آفرینی‎ها و ایثارگری‎های شهدای انقلاب استان فارس با حضور مسئولین و خانواده‎های شهدای انقلاب در شیراز برگزار شد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در این مراسم اظهار داشت: این استان در دوران رژیم ستمگر طاغوت، جزء استان‎های پیشرو و تاثیرگذار در عرصه مبارزات انقلابی بوده است و وجود 188 شهید انقلاب استان فارس نیز گواهی بر این مدعا است.

سیدعلی محمدی بیان کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه‌های متعددی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس اجرا شده است که از جمله این برنامه‌ها می توان به حضور در نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب، برپایی نمایشگاه عکس هنرمندان شاهد و ایثارگر، مراسم دیدار آزادگان سیاسی دوران انقلاب و نخبگان شاهد و ایثارگر فارس با استاندار و مراسم میهمانی لاله‎ها اشاره کرد.

این مراسم همچنین با سخنرانی حجت‎الاسلام «محمدرضایی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، خاطره‎گویی یکی از آزادگان سیاسی دوران انقلاب و مداحی مداح اهل بیت علیهم‎السلام همراه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها