فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان:

وحدت و یکدلی مردم منجر به پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس شد

سردار شاهوارپور گفت: در جنگ تحمیلی هم تهدید خارجی و هم تهدید داخلی داشتیم ولی وحدت و یکدلی مردم منجر به پیروزی ایران شد.
کد خبر: ۳۳۱۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴ - 05February 2019

وحدت و یکدلی مردم منجر به پیروزی ایران در 8 سال دفاع مقدس شد

به گزارش دفاع پرس از اهواز، سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان عصر امروز (سه‌شنبه 16 بهمن ماه) در گردهمایی بسیجیان شهر میانرود دزفول اظهار داشت: خود آمریکایی ها اعلام کرده اند در گذشته 80 درصد اقتصاد دنیا را در اختیار داشته اند که اکنون این میزان به 35 درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه آمریکا با سه جبهه اقتصادی، تفکری و تسلیحاتی مواجه است، افزود: طبق برآوردها چینی ها در سال 2030 در اقتصاد از آمریکا پیشی می گیرند و این کشور را از ابرقدرتی در این حوزه کنار می زنند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان تصریح کرد: ایران از بعد تفکر انقلابی حالت محوری در دنیا دارد و روسیه از نظر سلاح در حال ترقی است که همه این موارد آمریکا را با چالش های جدی مواجه کرده اند. آمریکایی ها از این شرایط ترس دارند زیرا حیات آنها به مشکل برخورده است.

سردار شاهوارپور در تشریح عوامل پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دشمن، انقلاب اسلامی، عزت، استقلال و آزادی ما را بر نمی تابید ولی با وجود تمام موانعی که پیش پای ما گذاشت توانستیم بر مشکلات فائق آییم.

وی شعار مردم ایران در دوران انقلاب را فراتر از مسائل مادی دانست و افزود: مردم برای احیای ارزش های دین وارد صحنه شدند چراکه با ابتذال فرهنگی در نظام ستم شاهی، کانون خانواده را در خطر می دیدند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه مردم برای احیای دین از جان خود گذشتند، گفت: ارتش شاهنشاهی با داشتن پیشرفته ترین تجهیزات، ارتش اول خاورمیانه بود ولی در مقابل اراده مردم کاری از پیش نبرد.

وی وحدت مردم و مسئولان را از عوامل پیروزی ایران در جنگ تحمیلی دانست و اظهار داشت: در جنگ تحمیلی هم تهدید خارجی و هم تهدید داخلی داشتیم ولی وحدت و یکدلی مردم منجر به پیروزی ایران شد.

سردار شاهوارپور با تاکید بر لزوم تداوم حضور مردم در صحنه افزود: مقاومت مردم در 40 سال گذشته باعث پشت سر گذاشتن تمام مشکلات شده است و اکنون نیز می توان با ایستادگی و وحدت بر مشکلات فائق آمد.

وی درخصوص وضعیت اقتصادی ایران و اعمال تحریم های ظالمانه دشمن علیه ملت گفت: برخی از مدیران ما مدیر بحران نیستند و ممکن است در این شرایط مشکلاتی ایجاد شود که باید از آنها پیشگیری کرد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشنهاد مذاکره بنی صدر برای پایان جنگ ایران و عراق اظهار داشت: امام خمینی(ره) در پاسخ به این پیشنهاد فرمودند اجازه دهید بچه های جبهه کار خود را انجام دهند.

وی افزود: ابتدای جنگ هیچ تجربه ای برای رویارویی با دشمن نداشتیم و به پیشنهاد شهید باکری عملیات های مختلفی در مناطق مختلف انجام دادیم که همین عملیات ها به کسب تجربه و خودباوری رزمندگان منجر شد.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی کشور قابل حل هستند، گفت: رفع این مشکلات دشوارتر از شرایط بسیار سخت دوران جنگ نیست.

سردار شاهوارپور افزود: همه دستاوردها و پیشرفت های کشور در 40 سال گذشته پشتوانه ما هستند لذا نباید ترس در دل خود راه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار