یادواره شهدای انقلاب اسلامی شهرستان «پلدختر» برگزار شد

یادواره شهدای انقلاب اسلامی شهرستان «پلدختر» با حضور جمعی از مسئولین این شهرستان امروز (سه شنبه 16 بهمن) برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵ - 05February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، یادواره شهدای انقلاب اسلامی شهرستان «پلدختر» با حضور جمعی از مسئولین این شهرستان امروز (سه شنبه 16 بهمن) برگزار شد، این شهرستان در دوران انقلاب اسلامی سه شهید و یک جانباز تقدیم انقلاب کرده است.

«فریدون کاوه» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان «پلدختر» در حاشیه این مراسم اظهار داشت: برگزاری جشن ها و مراسم های بزرگداشت  در سالگرد انقلاب هر جامعه ای امری مرسوم است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تنها به سرنگونی استبداد اکتفا نکرد افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب دینی و ضد استکباری است که به دلیل این خصوصیت از همان ابتدا بادشمنی تمام ابر قدرتهای دنیا روبرو شد.

کاوه با اشاره به گذشت چهل سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران عنوان کرد: دشمنان نظام از روش های مختلف سنگ اندازی می کنند.

در این یادواره از خانواده شهید دانش آموز «محمدباقر عزیزی» خواه تجلیل به عمل آمد و مزار این شهید والا مقام عطر افشانی و غبار روبی شد.

این شهید والا مقام نهم مهر ۱۳۴۴، در روستای «اسلام آباد» از توابع شهرستان «پلدختر» به دنیا آمد در پنجم بهمن ۱۳۵۷، هنگام شرکت در تظاهرات توسط عوامل رژیم شاهنشاهی بر اثر اصابت گلوله به پهلو، شهید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار