امیر سپهری‌راد خبر داد؛

بکارگیری سامانه‌های پدافندی منحصر به فرد در قرارگاه پدافند هوایی

معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: امروز در کشف، شناسایی و انهدام اهداف هوایی خودکفا شده‌ایم و برخی از سامانه‌های ما در دنیا بی‌نظیر و کم‌نظیر است.
کد خبر: ۳۳۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰ - 06February 2019

سپهری رادبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر «ابوالفضل سپهری راد» معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) در نشست صمیمی ارتش با مردم و رسانه که صبح امروز در حاشیه «نمایشگاه ملی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به اینکه پدافند هوایی همواره در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور داشته است، اظهار داشت: پدافند هوایی در جنگ تحمیلی و کنترل فضای هوایی، هماهنگی با مراکز صدا و سیما برای اعلام وضعیت خطر، برقراری امنیت در آبراه‌های کشور و تأمین امنیت پالایشگاه‌ها نقش داشته است.

وی ادامه داد: پدافند هوایی در عملیات‌های طریق‌القدس، رمضان، محرم، والفجر مقدماتی، خیبر، بدر و والفجر ۸ نقش مهمی داشت و در عملیات والفجر هشت در ۲۰ روز بیش از ۷۰ فروند هواپیما دشمن را سرنگون کرد.

معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: امروز آسمان ایران به مددد نیروی مسلح و پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) امن‌ترین آسمان منطقه است و اجازه عبور و مرور هیچ پرنده غیر مجازی را نخواهیم داد.

امیر سپهری راد افزود: امروز در کشف، شناسایی و انهدام اهداف هوایی خودکفا شده‌ایم و برخی از سامانه‌های ما در دنیا بی‌نظیر و کم‌نظیر است.

وی مشارکت در دستگیری عبدالمالک ریگی، انهدام پهپاد هرمس، فرود هواپیمای ایساف با ۱۰۸ سرنشین و مدیریت صحنه نبرد هوایی دستگیری تفنگداران آمریکایی در حوالی جزیره فارسی را ازجمله فعالیت‌های قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) برشمرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار