همزمان با دهه فجر صورت گرفت؛

رونمایی از ۸ کتاب در حوزه دفاع مقدس استان فارس

همزمان با دهه مبارک فجر در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان از 8 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس فارس رونمایی شد.
کد خبر: ۳۳۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ - 06February 2019

رونمایی از ۸ کتاب در حوزه دفاع مقدس استان فارسبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، همزمان با دهه فجر و سالگرد 40 سالگی انقلاب اسلامی با حضور هنرمندان و مسئولین از 8 عنوان کتاب تازه چاپ شده حوزه دفاع مقدس در مراسم اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس فارس رونمایی شد.

از جمله این کتاب ها «پرستوهای صلح» مجموعه شعر کودک از معصومه مرادی، «استراحت بماند بعد از شهادت» بر اساس زندگی و خاطرات شهید «مهدی اثنی‌عشری» به نویسندگی مصطفی مرادی و«دردانه‌ها» اثری مرتبط با شهدای توابع ارسنجان به نویسندگی آقا و خانم جاویدی برخی از این آثار بود.

تاریخ شفاهی خانم عدلو با عنوان «دختر انقلاب» به نویسندگی راحله یعقوبی، «آخرین نبرد» خاطرات رزمنده نجیب بازیار و به نویسندگی این رزمنده، «ناگهان یوسف» زندگی‌نامه داستانی شهدای محب به نویسندگی ساجده تقی‌زاده، «زیتون سرخ» مربوط به شهدای روستای پر زیتون به نویسندگی یزدانی، تاریخ شفاهی پور یزدان‌پرست با عنوان «پرستاری در دفاع مقدس» به نویسندگی راحله یعقوبی از دیگر آثار رونمایی  شده است.

این رونمایی بصورت زنده تلویزیونی از شبکه استانی فارس پخش و کتاب ها معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها