هوتن شکیبا:

دشواری‌های ایفای نقش «عبدالحمید» / به کار تئاتر عادت دارم

هوتن شکیبا، بازیگر نقش عبدالحمید ریگی در فیلم «شبی که ماه کامل شد» عنوان کرد: کاراکتر من در این فیلم خیلی خاص بود، چرا که به لحاظ لهجه و زبان باید به پختگی می‌رسید و در این زمینه خیلی تلاش کردم.
کد خبر: ۳۳۱۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ - 06February 2019

دشواری‌های ایفای نقش «عبدالحمید» / به کار تئاتر عادت دارمبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از فارس، هوتن شکیبا، بازیگر نقش «عبدالحمید ریگی» در فیلم خوش‌ساخت «شبی که ماه کامل شد» درباره ایفای این نقش در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: نقش عبدالحمید به دلائل مختلف برایم دشوار بود، چرا که لهجه و زبان خاص بود، ما خیلی تمرین کردیم و در فرهنگ و آداب و رسوم آن منطقه باید گشت و گذار می‌کردیم.

وی در ادامه افزود: شرایط فیلمبرداری هم دشوار بود، بهرحال کاراکتر هم خاص و ویژه بود، من هم می‌بایست این نقش را باورپذیر می‌کردم تا کم و زیادی نداشته باشد.

شکیبا اظ‌ها رداشت: از خانم آبیار (کارگردان فیلم) تشکر می‌کنم، خیلی به من کمک کرد، امین میری برای لهجه‌ها و گویش خیلی کمکم کرد و خوشبختانه فکر می‌کنم موفق بودم.

وی در ادامه افزود: بهرحال بازیگر می‌بایست در هر نقشی بتواند ایفاگر کار باشد، من هم همه چیز را در نقش تعریف می‌کنم امیدوارم که موفق بوده باشم.

شکیبا با اشاره به اینکه صحبت کردن درباره نقش عبدالحمید و برادرهایشان مفصل است و زمان زیادی می‌برد، درباره حضورش در پروژه‌های تئاتری «الیور توئیست» و «بینوایان» گفت: من عادت به تئاتر دارم، از سال ۸۱ کار تئاتر کردم، به نظرم هر کدام تئاتر و سینما و تلویزیون ویژگی‌های خاص خود را دارند و بر همان اساس تعریف می‌شوند.

این بازیگر در پاسخ به سوالی که آیا باز هم تصمیم دارد در پروژه سنگین تئاتری ایفاگر نقش باشد، گفت: بستگی به پیشنهاد‌ها دارد، هر چند من فعلا با گروه خودمان، گروه تئاتر تازه مشغول تمرین اجرایی هستیم که شاید یک سال هم زمان ببرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار