تقدیر از معاون روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار آذربایجان شرقی

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی از تلاش‌های «صمد علی بیگلو» معاون روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در برگزاری باشکوه کنگره فرهنگ و هنر سپاه تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۳۳۱۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ - 06February 2019

تقدیر از معاون روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «حسین محبی» معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دبیر ستاد عالی کنگره فرهنگ و هنر سپاه از زحمات و تلاش‌های «صمد علی بیگلو» معاون روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی در برگزاری باشکوه کنگره فرهنگ و هنر سپاه قدردانی کرد.

در متن لوح سپاس آماده است:

برادر ارجمند جناب آقای صمد علی بیگلو

هنر والاترین زبان بیان و دستاورد مهم بشر برای انتقال مفاهیم است و آنگاه که با ظرفیت سترگ ارزش های الهی و انقلابی پیوند می خورد، نقشی شگفت و تلألویی شگرف از خلق آثار معنوی را در تاریخ به یادگار می نهد که هیچگاه فراموش نخواهد شد.

در طلیعه جشن چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی، از تلاش های ارزشمند جنابعالی در برگزاری همایش ها و جشنواره های فرهنگی و هنری فرهنگیاران پاسدار و برگزاری باشکوه کنگره فرهنگ و هنر سپاه تقدیر و تشکر می نمایم.

امید است همواره در سایه سار نخل بلند انقلاب شکوهمند اسلامی، جرعه نوش عنایات حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) بوده و با بهره گیری از رهنمودهای امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)، در دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری موفق و پیروز باشید.

سرتیپ دوم پاسدار حسین محبی

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه و دبیر ستاد عالی کنگره فرهنگ و هنر سپاه

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار