وزیر دفاع در مراسم سالروز تأسیس شرکت پنها:

۱۳۵۷ فروند بالگردِ نیروهای مسلح در شرکت «پنها» اورهال شده است

وزیر دفاع گفت: شرکت پنها علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه با قطع وابستگی و افزایش توان ناوبری هوایی توانسته ۴۰ سال ناوگان بالگردی کشور و نیروهای مسلح را پشتیبانی فنی و مهندسی کند.
کد خبر: ۳۳۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹ - 06February 2019

۱۳۵۷ فروند بالگردِ نیروهای مسلح در شرکت «پنها» اورهال شده استبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، همزمان با ایام‌الله ۲۲ بهمن، مراسم سالروز تأسیس شرکت «پنها» با حضور وزیر دفاع، امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و فرمانده هوانیروز، مدیر عامل سازمان صنایع هوایی، ریاست عقیدتی سیاسی سازمان صنایع هوایی و مدیر عامل شرکت پنها برگزار شد.

امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم با گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  و بزرگداشت یاد وخاطره شهدا، امام شهدا و همه کسانی که در راه انقلاب اسلامی گام برداشته‌اند با تشکر از دست‌اندرکاران شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران (پنها)، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک نقطه عطف است، نقطه‌ای که بیانگر رسیدن انقلاب اسلامی به ایام نشاط و بالندگی است واز سوی دیگر اوج کینه‌توزی دشمنان است.

وزیر دفاع با بیان اینکه دشمنان گمان می‌کردند ما چهل سالگی انقلاب را نمی‌بینیم، گفت: دشمنان و اربابانشان به دلیل تفاوت مبانی فکری و اعتقادی، فلسفه انقلاب اسلامی را نفهمیده‌اند و اکنون نیز اوج بالندگی انقلاب را درک نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب با حکمت الهی تحول ایران اسلامی را پیش‌بینی کرده بود، خاطرنشان کرد: همگان شاهد بوده و هستند که ایران اسلامی با وجود همه مشکلات و دسیسه‌ها مانند جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی و پیدایش تروریسم، توانست درحوزه‌های دفاعی به پیشرفت‌های حیرت انگیز و بزرگی دست یافته و تبدیل به یکی از قدرت‌های اثرگذار شود.

وزیر دفاع گفت: شرکت پنها علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه با قطع وابستگی و افزایش توان ناوبری هوایی توانسته  ۴۰ سال ناوگان بالگردی کشور را پشتیبانی فنی و مهندسی و به برکت انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ فروند از انواع مختلف بالگردهای نیروهای مسلح را بدون سانحه اورهال کند.

وزیر دفاع با بیان اینکه چهل سالگی انقلاب اولین پله اوج ما است، اظهار داشت: شرکت پنهای وزارت دفاع آماده است تمام نیازهای نیروهای مسلح را در زمینه سامانه دید در شب، افزایش برد و قدرت موشک‌های ضد زره  مرتفع و اورهال انواع بالگردهای کشور را در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرا کند.

در پایان وزیر دفاع از کارخانجات و خطوط تعمیرات اساسی انواع بالگرد بازدید و در مراسم تحویل چندین فروند بالگرد ساختی و اورهال حضور پیدا کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  همچنین از ۱۳۵۷ امین بالگرد اورهال شده که  توسط متخصصین صنعت دفاعی در شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفت بازدید به عمل آورد.

در این مراسم وزیر دفاع  از ۵۲ نفر از کارکنان نمونه شرکت پنها با اهداء لوح، تقدیر کرد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها