استاندار خوزستان:

انقلاب اسلامی با آگاه کردن مردم به پیروزی رسید

شریعتی گفت: انقلاب اسلامی ایران هنگامی به پیروزی رسید که توانست دانستن و آگاهی را به آحاد مختلف مردم به وسیله نوار‌ها و کاست‌ها برساند و هرچه میزان دانایی بیشتر باشد به حق بودن انقلاب بیشتر روشن خواهد بود.
کد خبر: ۳۳۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱ - 06February 2019

هرچه میزان دانایی بیشتر باشد به حق بودن انقلاب بیشتر روشن خواهد بود

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان شامگاه امروز (چهارشنبه 17 بهمن) در مراسم افتتاح سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان که همزمان با دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد، اظهار داشت: بین کتاب و فضای مجازی رقابت ایجاد شده اما کتاب همچنان جایگاه خود را حفظ کرده است.

وی با اشاره به این‌که  هرچه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی بیشتر باشد فشارها و دسیسه‌ها برای آسیب زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران عیان و روشن و رابطه مردم با انقلاب و حاکمیت محکم‌تر خواهد بود افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایشگاه رونق ببخشد و نشست‌های مختلفی را برگزار کند و دستگاه‌های متولی فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز در این زمینه گام بردارند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران هنگامی به پیروزی رسید که توانست دانستن و آگاهی را به آحاد مختلف مردم به وسیله نوار‌ها و کاست‌ها برساند و هرچه میزان دانایی بیشتر باشد به حق بودن انقلاب بیشتر روشن خواهد بود.

شریعتی با اشاره به این‌که اسلام و ایرانیان هیچگاه از مقوله دانستن و کتابت دور نشدند، ادامه داد: اسلام و ایرانیان همواره در این مسیر گام برداشته‌اند و محققین، پژوهشگران، دانشمندان و تمامی آحاد باید در این مسیر حرکت کنند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان تلاش باید در جهت این باشد که همه گروه‌های سنی و علاقه‌مندان بتوانند محصولات مد نظر را پیدا کنند در واقع به مرجعی برای تمامی علاقه‌مندان به امر دانستن کتابت قرار گیرد.

وی با اشاره به ضرورت پرداختن به کتابخانه‌های دیجیتالی و الکترونیکی، اظهار داشت: توجه به این حوزه به معنای کنار گذاشتن و انزوای کتابخانه فیزیکی نیست. کارآمدی و پختگی 40 سال از انقلاب اسلامی نیز ناشی از آگاهی بخشی است.

به گزارش دفاع پرس، 2 نمایشگاه کتاب و رسانه های دیجیتال در سالن‌های کاملا مجزا از تاریخ 17 تا 23 بهمن ماه سال جاری در اهواز برپا است که علاقه‌مندان و فعالان در این حوزه‌ها می‌توانند از ساعت 9 تا 12 صبح و 16 تا 22 نیز از بخش‌های مختلف دیدن کنند.

در سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان که بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان نیز آثار ادبی خود را به معرض نمایش گذاشته است، 567 ناشر در 340 غرفه و نزدیک به 91 هزار و 125 عنوان کتاب برای بازدید علاقه‌مندان و کتابخوانان در نظر گرفته اند که برای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه 800 میلیون تومان نیز بن با 30 درصد تخفیف نمایشگاه وناشران اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها