امام جمعه موقت اهواز:

چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای دشمنان کابوس بود

آیت‌الله حسن‌زاده گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای دشمنان کابوس بود و اطمینان داشتند که به اهداف شوم خود مبنی بر اینکه مردم ایران جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را نمی بییند، خواهد رسید.
کد خبر: ۳۳۱۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳ - 06February 2019

چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای دشمنان کابوس بود

به گزارش دفاع پرس از اهواز، آیت الله سید«ابوالحسن حسن زاده» امام جمعه موقت اهواز عصر امروز (چهارشنبه) در مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان و دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان اظهار داشت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای دشمنان کابوس بود و اطمینان داشتند که به اهداف شوم خود مبنی بر اینکه مردم ایران جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را نمی بییند، خواهد رسید.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب یکی از بهترین نمایشگاه ها است، افزود: دلیل برتری نمایشگاه کتاب این است که هر کتابی نتیجه تلاش علمی و مجاهدت فکری افراد متفکر است.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: کتاب رقبای بسیاری دارد که از آن جمله می توان به فضای مجازی اشاره کرد.

حسن زاده با تأکید بر لزوم توجه بیشتر به فرهنگ سازی برای راه حل عمومی و نهایی آسیب های اجتماعی خصوصا در فضای مجازی بیان کرد: امروز نمی توان با محدودیت و یا فیلتر کردن جلوی انتشار مطالب را گرفت و باید از ظرفیت رسانه ها و دیگر فعالان اجتماعی در این حوزه بیشتر بهره مند شد.

وی عنوان کرد: باید مثل جامعه ای که در برابر میکروب ها واکسیناسیون شده نسبت به واکسینه کردن افراد با فرهنگ سازی اقدام کرد.

امام جمعه موقت اهواز در پایان یادآور شد: اگر خطبه حضرت فاطمه (س) ترجمه شود بسیار مایه مباهات شیعیان است؛ این خطبه درس های بسیاری برای زندگی دارد که می توان به عنوان الگو مورد استفاده قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار