مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی:

توطئه‌های براندازی دشمنان هیچ‌گاه از حافظه ملت ایران پاک نخواهد شد

سرهنگ جلیل وحیدی گفت: انقلاب اسلامی همچنان سرحال و بالنده مسیر خود را طی می‌کند و به همین سبب دشمن از توطئه‌های خود مأیوس شده و این یاس ادامه‌دار خواهد ماند.
کد خبر: ۳۳۱۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ - 07February 2019

توطئه های براندازی نظام جمهوری اسلامی هیچ گاه از حافظه ملت ایران پاک نخواهدشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی در اولین همایش استانی  نقش زنان در حماسه دفاع مقدس و انقلاب آذربایجان غربی برگزار شد، با تبریک چهل سالگی انقلاب اظهار داشت: امروز به فضل الهی ایران در همه عرصه‌ها با اقتدار و مستحکم در مقابل تهدیدها ایستاده و مصمم و پرقدرت رو به جلو گام برمی‌دارد.

سرهنگ جلیل وحیدی افزود: انقلاب اسلامی همچنان سرحال و بالنده مسیر خود را طی می‌کند و به همین سبب دشمن از توطئه‌های خود مأیوس شده و این یاس ادامه دار باقی خواهد ماند. معاهدات ننگین رژیم‌های سلطنتی گذشته و توطئه‌های براندازی نظام جمهوری اسلامی هیچ گاه از حافظه ملت ایران پاک نخواهد شد.

وی تصریح کرد: کارنامه 40 ساله انقلاب اسلامی گویای افتخارات و سربلندی مداوم ملت ایران در مقابل توطئه‌های دشمن است و این ملت همچنان در همه عرصه‌ها با اقتدار و مستحکم در مقابل تهدیدها ایستاده است.

در این همایش ضمن رونمایی از مستند کفن مشکی با تقدیم هدایی از مادر شهید یوسف داورپناه از زنان انقلابی آذربایجان غربی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار