سردار سدهی:

انقلاب اسلامی تفکر دنیای غرب را به چالش کشید/ توانایی ساخت انواع تجهیزات دفاعی را داریم

رئیس دفتر ارتباطات مردمی نیروهای مسلح گفت: رشد و پیشرفت های مختلفی که به واسطه انقلاب اسلامی در کشور ایجاد شد، تفکرات غربی را در خصوص دین به چالش کشید.
کد خبر: ۳۳۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ - 07February 2019

انقلاب اسلامی تفکر دنیای غرب را به چالش کشید/ توانایی ساخت انواع تجهیزات دفاعی را داریمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «عباس سدهی» رئیس دفتر ارتباطات مردمی نیروهای مسلح در آیین رونمایی از کتب تبیین اندیشه‎های دفاعی فرماندهی معظم کل قوا که صبح امروز پنج‎شنبه در سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی موجب تجدید تفکر و اندیشه ناب اسلامی در جهان شد.

وی افزود: قبل از انقلاب اسلامی دین به عنوان یک موتور متحرک ملت ها و حرکت دهنده به سوی پیشرفت در جهان شناخته نمی شد، چراکه در دنیای غرب معتقد بودند که بشر بدون دین سعادتمند تر است. انقلاب اسلامی دین را احیا کرد و همه فهمیدن دین ایجاد انگیزه می کند و سعادت بخش است و این موضوع تفکرات دنیای غرب را به چالش کشید.

رئیس دفتر ارتباطات مردمی نیروهای مسلح تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران نگاه و اندیشه دینی موجب شد نظام مردم سالار دینی و با محوریت ولایت فقیه شکل بگیرد. با محوریت ولایت فقیه جمهوری اسلامی به اقتدار و امنیت مثال زدنی دست یافته است.

وی جایگاه بالای ایران اسلامی در سطح جهان را مدیون حرکت در مسیر ولایت فقیه دانست و گفت: حاصل رویکرد نیروهای مسلح در تبعیت از ولایت فقیه موجب اقتدار و بازدارندگی شده و امروز ایران براساس آمار جهانی جایگاه ۲۳ جهان در تولید تجهیزات مختلف دفاعی را دارد و این پیشرفت با وجود تحریم های سنگین بوده است.

سردار سدهی ادامه داد: ایران قدرت اول موشکی منطقه است و بیش از ۴۰ نوع موشک میان برد و برد بلند دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیشرفت های دفاعی کشور در حوزه دیگر نیز بسیار قابل توجه بوده است، امروز توان ساخت زیر دریایی، ناو، جنگنده های پیشرفته مانند کوثر، بالگرد ، پرندهای بدونه سرنشین و تجهیزات زرهی را داریم و همه این دستاوردها به برکت انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه است.

بنا بر این گزارش، در این مراسم حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر موسوی معاون عملیات ارتش، سردار عباس سدهی رئیس دفتر ارتباطات مردمی نیروهای مسلح و امیر شاهین تقی خانی سخنگوی ارتش و دیگر کارکنان این نیرو حضور دارند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها